Header Baru & Cerita Di Sebaliknya ~

by - Wednesday, June 23, 2010



Salam. Haih ~ Inilah yang terjadi kalau otak terlalu 'kreatif' sangat =.=" Habis semua benda die nak tukar. Pendek kata, gatal tangan. Suka usik itu dan ini. Haih ~



Yang ini yang lama. Dah rasa bosan. Tak tahu kenapa =.=" Jiwa tak setia (kot?) :p



Yang ini yang baru. Lebih simple kot? Ke nampak crowded sebab tulisan-tulisan tue? Hailoh =.=" Sila kutuk cepat !


Eh jangan ingat aku dah ada DSLR taw. Aku tak ada lah ~ Tu kazen aku punya :D Hehe


By the way, drum roll please ! Put your hands together to Ciki ! Haha :D Terbaca kat FB kau lah weh ~ "Hai saya Ciki. Mari kita jadi kawan" Haha :D Sumpah comel ~ :D


Kenapa aku bagi tepuk tangan kat die? Sebab die sumber inspirasi kacau aku nak masa aku tengah dalam proses nak edit-edit gambar. Haha :D Lepas tu lappy hang sekejap. Maka terpaksa aku restart balik lappy aku ini dan aku baru sedar aku tak SAVE pun gambar yang aku dah siap edit tadi. Sob sob sob T___T


Makanya, terpaksalah aku edit sekali lagi =.=" Tapi takpe. Gambar dah cantik kan sebab guna DSLR. So nak edit-edit pun tak banyak :)


Masa aku mintak pandangan Ciki untuk letak ayat kat header aku tue, dia bagi suggestion taw. Sumpah aku gelak sorang-sorang dalam bilik masa dia bagi contoh ayat yang patut aku letak kat header. Antaranya ;
  • Gadis Pantai Timur yang Separuh Waras
  • Cik Memomet Entah Apa-apa Entah
  • Budak Comel yang Sukakan Keamanan
  • Budak Comel Penghidap Insomnia

Last-last aku rembat je ayat kat bawah nama aku tu dari internet. Senang. Aku tanya Ciki pun die tak balas-balas chat aku. Apahal weh? Hurm ~ Cik awek marah kot? Kihkihkihkih ~ :D


Dan yang paling aku tak boleh blah ialah die cakap "Aku ingat kau ni dah umur 20 dah. Rupa-rupanya sebaya" =.=" Weh ! Aku nampak tua ker? Hailoh =.="


Sape cakap header blog tak penting hah? Header blog penting sebab ~ Entah? 1st impression kot? Hehe :D 1st impression can describe thousound of words. Hehe :D


Dah dah dah ~ Aku nak BW kejap. Tergendala sebab Ciki punya pasal dan chat-chat die yang buat aku gelak-gelak malam nie. Haha :D Thanx for make me smiling :)


p/s : Lately, suka dengan warna kuning. Sebab orang cakap kuning tu dapat gembirakan hati yang sedih. Oh ~ Sedang bersedihkah hati aku ini? =.="

You May Also Like

8 comments