[World Cup] Spain VS Switzerland

by - Thursday, June 17, 2010



Salam. Dengan penuh semangat aku tengok

VS


Switzerland menang dengan 1-0.


Dah dah dah ~ Aku tengah sedih sangat-sangat sebab Spain kalah. Weh ~ Cakap Spain hebatlah ~ Itu lah ~ Ini lah ~ Tapi satu gol pun tak leh sumbat, apa kes ni weh ?!


Sumpah aku sedih giler-giler sebab Spain kalah. Aku ingatkan Spain boleh menang. Wua ~ Kawan-kawan lelaki aku kat FB semuanya macam BOO kat aku sebab Spain kalah. FB Adik aku pulak penuh dengan kutukan-kutukan geng-geng die. Semuanya sebab apa? Sebab Spain kalah !


T_________________________T


Remuk hati aku weh ~ Lembik lutut aku tadi bila tengok Fernandes sumbat gol untuk Switzerland. Ya Allah ~ Kenapa Spain lembik sangat masa game tadi?


Dah dah dah ~ Aku nak membawa diri. Aku tengah sedih sebab Spain kalah tadi. Kalau seri pun tak pe jugak. Ni telor ayam weh ! =.="


Bubye!


p/s : Dah lah tengah sedih sebab esok semua anak Terengganu dapat duit RM750 kat stadium tapi aku tak dapat sebab kes lambat hantar borang. Benci ~

You May Also Like

9 comments