New Features :D

by - Thursday, June 17, 2010



Salam. Hari ini aku nak merasmikan benda baru dalam blog aku. Hehe :D



Yeah ! My new own tab menu ! Lawa tak? Comel tak? Baik cakap ya kalau tak, aku tak nak kawan dengan kau. Haha ;D


Apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat Kak Intan sebab tolong aku. Aku guna tutorial die untuk buat tab menu. Lepas tu ada benda yang aku tak faham dan tanya-tanya die. Haha :D Kesian kat die kena jawab sampaikan mintak phone num aku sebab nak explain semuanya. Siyes rasa terharu taw ~


Eh Kak Intan, tetiba rasa macam sayang pulak kat awak. Haha :D


Oklah ~ Aku nak ceritakan satu-persatu pasal tab menu ini ok? Hehe :D


Kalau tab menu untuk Home dengan Owner, aku rasa korang dah tahulah kan? So tak payahlah aku nak cerita kan satu-persatu. Korang klik je kat butang tue kalau nak tengok. Hehe ;D


Bagi tab menu Tutorial, aku dah rangkumkan semua tutorial aku dalam satu tab menu ini. Bukan apa ~ Nak menyenangkan korang kan kan kan? Hehe :D


Untuk tab menu Contact, ada alamat email aku, Yahoo dan Gmail. Tapi kalau nak send email dekat aku, aku syorkan korang hantar kat Gmail ok sebab aku jarang-jarang je bukak email Yahoo. Hehe ;D Saje je gedik-gedik letak alamat YahooMail sebab nak bagitahu yang aku pun ada 2 email jugak lah ! Haha ;D


Kat situ pun ada Formspring aku. Ok kat sini aku nak alert kan korang pasal sesuatu. Kalau nak request tutorial, korang boleh tanya aku dekat Fs.me aku ok? Senang sikit ~ ;D


Aku bukannya apa. Kalau korang tanya aku dekat shoutbox, takut aku terlupa nak buat tutorial tu. Nanti korang tak nak kawan dengan aku pulak. Sob3 T____T


Bila korang request di Fs.me, atleast aku tahu dan simpan dulu. Lepas aku dah buat tutorial tu, aku boleh bagitahu dekat korang yang aku dah buat tutorial tue :) Ok tak? Hehe :D


Tab menu yang last ialah Bloglist. Korang boleh letak link blog korang di sini. Alah ~ Kiranya macam exchange link lah kan? Tapi aku nak ingatkan korang. Dah letak link korang dalam blog aku, rajin-rajinkanlah letak URL blog aku dalam blog korang. Kata exchange link kan kan kan? Haha ;D


Semoga perubahan blog ini dapat memudahkan anda semua :D

You May Also Like

4 comments