Blog Bertukar Wajah

by - Friday, July 29, 2016

Assalamualaikum wbt


Fuhh! Finally siap pun blog aku!


Okay at the first place aku tak tahu kenapa aku pilih warna hijauuuuuuuuuu as my theme tapi maybe sebab aku tak pernah guna warna ni dekat blog aku kot. Lepas tu pulakk macam tetiba terinspirasi dengan warna emerald green kan? Hahahah


Oh yaa, lepas tu pulakk terinspirasi dengan tema baju raya kitorang masa Raya baru-baru nie. Ambuii ~ banyak betul kebetulan hahaha

pagi raya baru-baru nie
Alaaa dalam gambar memanglah tak berapa nampak hijaunyaaaa tapi yelah ~ memang hijau punn. Eii tolonglah percaya cakap aku nie hahahha


Oh ya, kalau nak add Facebook, Twitter, IG dan Snapchat aku ; semuanyaaaaaaaaaa ada di sidebar sebelah kanan korang tue, yang warna gold bulat-bulat tue. Jenuh jugak aku nak menghadap buat benda tu and linkkan dengan social media aku hahahha


Sementara aku duduk rumah ni, dah habis belajar ; boleh lah nak edit. Finally siap pun. Ada yang aku tak puas hati lagi tapi takpelahh ~ yang penting major renovation dekat blog dah siap. Terpaksa laa aku godak balik semua coding HTML blog yang dari zaman tahun 2010 yang memang aku dah lupaaa -.- So kena study balik coding-codingnyaaa balik 


Sebenarnyaaa aku nak guna blog templates yang disediakan free je tapi bila masukkan dalam blog aku, tak boleh. Jadi serabut dan tak cantik. Sakit hati aku tengok sebab tak seperti yang aku nak so tu lah yang terpaksa maintainkan macam ni jugak -.- Sebenarnya macam dah bosan dah hewhewhew


Okay now blog dah bertukar wajah so haruslah cerita pun bertukar kan! Ive a few stories that I would like to share with you guys tapi nanti lah ~ bila dah rajin, barulah aku akan tulis okay? :p



Toodles!


 

You May Also Like

0 comments