I Miss My Superhero

by - Sunday, February 13, 2011



Salam. Minggu lepas, semasa kelas BEL260, lecturer baru kitorang, Mr Ink ada bagi tajuk lah untuk aku dengan budak-budak kelas aku untuk kupaskan. Tajuknya How To Be Superhero.


Ok fineeeeee. Apa yang sepatutnya aku buat? Sumpah aku blurr giler masa ini -.- Biasalahhh ~ Dah lama tak belajar BEL sebab sebelum raya cina baru-baru ini, lecturer aku tu tak masuk-masuk kelas sebab ada masalah apa entah. Hehe


So aku pun buat lahhh ~ Buat buat dan buat. Haihh ~ Pening kepala aku masa tue


Lepas dah buat, kena present kat depan kelas pulakk. Kawan-kawan sekelas aku pakat duk present belaka bila nama dorang kena sebut. Nasiblah nama aku tak ada disebut. Hehe ;p


Kemudian, adalah kawan aku tu, Ariff, die cakap "If you want to be asuperhero, just become a dad"


DAD?!

Ok fineeeeeeee. Memang betul lah cakap kawan aku tu sebab bila dah jadi ayah, kita akan jadi penyelamat kepada anak-anak nanti iaitu kita lah anak-anaknya kan? Lepas tu, dia pun cakaplah bagaimana ayah die jaga dia masa die kecik sampai sekarang ini


Wuaaaaaaa ~ Masa die cerita pasal ayah die, sumpah aku rasa nak nangis sebab aku rindu giler dengan mak dan ayah aku yang nunnnnnnnn jauh di Sabah tue T___T Oh ayah, oh mama, bila kita nak berjumpa ni? -.-


Kemudian Mr Ink pun cakaplah yang "Superhero is someone that loves you the most, taking care of you, tell you what right and wrong, support you, be right by your side.."


T____T


Serta merta aku terus rasa nak meraung masa tu.






Sebab apa?







Sebab aku rindu gilergilergilergilergilergiler dengan mereka ;





My Dad

My Mum

My Boy




T_____T


You May Also Like

6 comments