Penat Tapi Enjoy :)

by - Saturday, June 15, 2013

Assalamualaikum


Hoyeah! Maaf semua kawan-kawan sebab busy sangat sampai tak ada masa ni. Ni pun aku curi-curi update okayyyyyyyyyyyy sedangkan aku dah nak dekat final exam dalam seminggu lagi kot? HAAAA biar betul weyh?! Sakit perut pulak aku dengarnya -.-


Okaylah ~ nak cerita benda-benda yang penting dan aku ingat je HAHA :D Baru-baru ni aku terlibat dalam pemilihan Exco BacAS untuk sessi 2013/2014 yang baru. Pergi interview dengan keadaan yang tak sedia dan pergi dengan macam keadaan yang ting tong, jawab soalan dengan macam yeah yeah yeah ~ HAHA :D


So tup tup ~ aku terpilih. Kena berkempen tapi aku tak sempat nak berkempen. Apa yang mampu buat adalah update dekat FB and tweet aku je suruh vote aku HAHA :D Hari pengundian pulak, aku boleh pulak pergi keluar dengan Faizah, makan-makan dengan dia HAHA :D Giler lah, 


Jujurlah, aku memang tak amik port sangat. Aku macam okay-okay je. Dapat ke tak dapat, tu lain kira. Plus, pengalaman tu yang penting :) So esok malamnya, ada AGM BacAS. Pergh ~ masa ni memang aku tak nak pergi sebab aku baru habis kelas, dan aku memang penat tahap langit dah. Boleh pulak masa AGM aku dah nak tangkap lentok dah sebab mengantuk dan penat sangat -.-


So the results keluar dan jeng jeng jeng, aku dapat Exco Publisiti! HAHA :D Terus tak mengantuk sebab dah memang suka dengan position yang aku dapat nie HAHA :D Macam tau-tau je aku nak position nie :p HAHA :D


Datang dekat kawan-kawan aku, diorang cakap "Mai dengan Publisiti memang tak boleh dipisahkan" Hoiii ~ apakah maksudnya itu? HAHA :D

Muka-muka baru dalam BacAS :)

Ya Allah, semoga tanggungjawab dan amanah yang diberikan ini kami semua dapat lakukan kerja dengan baik, cemerlang, telus, jujur, ikhlas dan sentiasa bekerjasama sehingga ke akhir khidmat kami. Aminn :) Aku suka betul dengan teamwork yang macam giler-giler dan kelakar tapi dalam masa yang sama, kerja jalannnnnnnnn ~ 


Haaa, cakap pasal teamwork giler-giler dan kelakar tahap gaban sampaikan kau terduduk-duduk sebab gelak punya pasal, semalam aku dengan teammates aku shoot video Arab tau, untuk assignment kami nie hehe :)


Mula-mula macam malu-malu sikit lah sebab ni ibaratnya first time kitorang nak sama-sama kerjasama. Tapi haaaaaaaaaaaaaaa ~ lepas dah beberapa jam lepas tu, masing-masing dah bawak keluar taring, dah mula tunjuk perangai sebenar. HAHA :D Okay sumpah lawak sangat. Sepanjang masa ada je benda spontan nak keluar, lepas tu gelak macam hape sorang-sorang sampaikan terduduk-duduk hahhh ~ HAHA :D Aku pulak, sampaikan terbaring-baring hah dekat bilik diorang sebab dah sakit perut duk gelak HAHA :D


Seriously guys, korang memang terbaik! Memang having fun betul shoot video Arab dengan korang. Bayangkan, in less than 8 hour, kitorang dapat habiskan shoot video Arab tu. Tapi macam biasalah, mostly kitorang gelak dan gelak je. Salah gelak, betul pun gelak, Rehearsal pun gelak. Lepas tu, tak ingat skrip apa yang kitorang nak cakap HAHA :D Pendek kata, asyik gelak je memanjang HAHA :D Penat tu memang penat lah tapi penat tu hilang bila masing-masing buat lawak HAHA :D

Teammates video Arab kami :)
Me, Teha and Aina - while waiting for the next scene Arab :)

Kitorang shoot video Arab ni dekat around Kolej kitorang je. Sebab tu boleh siap cepat. Bayangkan, kitorang start dalam pukul 4 sampai 6 lebih. Lepas tu sambung dalam pukul 9 sampai pukul 1 pagi HAHA :D The whole time memang gelak je kerjanya. Act tak adalah benda yang kelakar sangat tapi kitorang yang buat benda tu macam kelakar HAHA :D 


Okay now dah siap shoot video Arab. Sekarang, turn aku pulak nak edit-edit nya. Fuh ~ harap-haraplah tak ada masalah :) Insyallah, amin! :D


Dalam duk busy shoot video Arab, tetiba ayah whats app, cakap pasal gambar convo dah dapat dah! Yeahhhhhhh! Tapi ejaan nama salah! Hapelahhhhh ~ so ayah aku dah bagitau dekat tokey gambar tu mintak yang baru :) So tunggu je lah ~ 


Aku puas hati betul tengok gambar konvo aku! HAHA :D Sebab lawa dan ehem ehem gambar aku menjadilah kiranya! HAHA :D yeahhhhhhhhhhhh! Nanti nak suruh mama tolong hantar dekat kedai, frame dan gantungkan dekat rumah! Kasi semua orang tengok wiwiwiwiwiwi :D


Oh cerita pasal konvo dekat SINI yer kawan-kawan :)

Gambar konvo :)

So yeah ~ final exam dah nak dekat dah :) Jujur aku cakap, aku memang tak prepare apa-apa pun lagi. Sebab aku busy dengan assignments and test lagi minggu depan. So kiranya aku study untuk test ni, aku study untuk final jugak lah tapi aku macam tak ada feel lagi lah -.- Kenapa yer? Ya Allah, risaunyaaa. Harap-harap lah perasaan ini dapat hilang cepat dan aku dapat fokus dengan study betul-betul dan dapat jawab final exam dengan cemerlang! Insyallah amin! :D


My classmates during BEL class :)

Oh sebelum terlupa, semasa shoot video Arab, someone whats app me :) Happynya bila baca text tue HAHA :D Terus semangat nak shoot video lepas tu gelak dengan mood penat terus macam hilang! HAHA :D


Thank you for everything :) Thank youuuu :D

 

You May Also Like

0 comments