Sunday Morning

By Mysara Newrie - Sunday, June 09, 2024

Orang cakap kalau overthinking kena journal kan? So here I am

Aku tengah fikir benda yang tak best ini. Rasa tak sedap. Rasa serabut so aku nak alihkan perhatian aku dengan menulis ni, senang je dekat blog. Plus, aku tahu tak kan ada sapa yang baca ni hihihi

I know Im gonna be okay but at first, aku kena acknowledged dulu rasa tak best ni

Aku ni manusia biasa, anak perempuan, kawan, kakak, mak long dan apa-apa sahaja yang orang anggapkan. Aku tak kisah

Tapi aku pun ada perasaan jugak. 

*sigh

I dont have any words left to say. I need to spill it out tapi rasa macam takpelah, sebab kadang-kadang ada benda yang lebih enak kalau didiamkan sahaja, tak perlu nak diberitahu

Whatever happens, takpee Allah dah tentukan. Kau kena sabar dan berdoa banyak-banyak. Thats how I pujuk myself lah. Penat nak pujuk diri sendiri tapi I have to. Bukannya aku lemah dan lembik tapi alangkah bagusnyaaa bila kita tahu yang ada orang yang ada dengan kita untuk tolong ingatkan kita benda tu, kan? 

Aku tahu Allah letakkan aku dalam keadaan ini sebab ada something yang lebih besar Dia nak bagi. Tapi sementara benda besar tu nak jadi, Allah bagi aku ujian dulu. Haihh - sabar tau Mysara? Kuatkan diri, senyum dan selalu buat baik dengan orang. Jangan sedih, jangan nangis tapi senyumlah :)

ps : doakan aku okay!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments