petang semalam....

by - Tuesday, June 16, 2009


..sometimes org disekeliling kite yg memaksa kiter untuk menjadi kurang ajar dgn org yg lbh tua..yup..aku ar 2..slama nie aku pendam je dlm ati..aku kumpulkan sumenyer dlm ati..betullah kata org,,sampai bile kite nak pendam..??cz satu ari 6t kiter akan meletop gak..ye ar..mmg betol..aku gduh besar ngan *y*h..aku xsangka aku leh jd berani cam 2 skali utk luahkan pe yg trpendam dlm atri aku..at first mmg aku takut..but then aku jd makin berani..mana aku dpt keberanian 2..??aku sendri xtaw..setiap kata2 yg aku ckpkan ibarat dh lama trsusun dlm fikiran aku walhal benda nie brlaku scara spontan..yup..aku sendri kagum ngan pencapaian aku smalam.pe benda yg slama nie aku duk pendam akhirnya terlpas jua..!!tp lepas 2 aku mula rsa berslh..aku rsa cam sedh..biarpun kitorg duk jauh tp aku dpt rsakan yg dier menangs kerana perilaku aku yg kurang ajar ngan dier..aku rsa sedh sgt..xtaw nak ckp per ag slain dr sabar je..mlm td sebelum tdo aku tgk gmbr2 aku ngan dier..airmata ni cam xleh nak henti2 dr trun..sampai ati *y*h wat camni kat kitorg erk..??dh xsyg kitorg ag ker..??xlama lagi ari dier..aku akan kol dier n minx maaf ngan dier..aku xsangka akan jd camnie akhirnyer..ya allah..berikanlah aku kekuatan utk menghadapi sume ni dgn ati yg tabah n sabar..aminn.. ~

You May Also Like

0 comments