budak SESTER punya citer

by - Friday, July 10, 2009

aku rsa sume org dh taw kan yg aku nie duk asrama..ececeh..wlaupun pd mulanye aku xske xske xske duk asrama tp aku trpksa cz da sebab2 yg trtentu n msa dpn aku..cz aku nie budak sbp..so pluang utk dpt msuk sbp nie juz certain2 student je yg selected..bile dh duk asrama ni kan, mcm2 rgam n prangai yg org luar xtaw n rsa pelik tp bg budak2 asrama cam aku nie, it was common things ar babe..hihi..

ni kwn aku nama ariffa..dia nie amat2 lah penggeli orgnyer..even klu kite ltak tgn kiter ats bahu dier, die dh menonong g lari dr kiter..haha..so disbbkan dier ni pelik skit so dielah slalu jd mangsa aku klu mood jhat aku dh dtg..haha..+ die ni agak kedekut sket..haha..
p/s: kpd budak2 KD..masihkah anda ingat kenangan aku n ariffa psal permata hijrah 2..?? "..doh kabor je lah awk xnak bg saya pki permata hijrah 2.."

nak lepas tension punyer psal so apa2 shj yg pelik pun rsa cam ok jer bg kitrong..4 ur information, msa nie klas math mode..ckg tgh pot pet pot pet kat dpn psal nak psang model bumi 2..tp kwn2 aku ni lak siap posing ngan bnda alah 2 plak..haha..

..n aku juga xterkecuali dlm projek mega nie..haha..tp belajar tetap belajar..hihi..

okey..!!aku mngaku gmbr ni agak teruk n keterlaluan..but honestly..aku suke sgt wat shuffle..wlaupun xjd n sume kwn2 aku gelak tp aku rsa aku jd cool down n rilex lepas shuffle nie..nth camana nth msa aku tgh shuffle kwn aku snap gmbr nie..hmpeh tol..tp bile tgk smula rsa cam dh terrer jer..haha..

everyone need bezfren n so do i..n dis is one of my bez budies..hihi..die agak cool n agak bolok skit kdg2..haha..dtmbh ngan aku pun yg agak kalut so klu jupe mesti gempak habis..haha..honestly die pun kdg2 leh jd pnshat yg baik klu aku da pape msalah..minat aku n dier sama..suke bergmbr..haha..klu outing aku n die sama2 memerlukan cz taste kitorg boleh dikatakan sama..hehe..nama dier pey..nama panggilan ok..dierlah miss yoshiko aka eiko or whteverlah..dier lah pencetus sbb2 knp aku leh wat blog nie..hehe..

i know everyone know dat i am one of the spm candidates..hehe..so do with my frens..trial spm kitorng pun dh nak dekat dah..5 Ogos sampai 18 Ogos..huhu..tp apa yg mampu kitorg wat adalah sprti yg tertera pd gmbr di atas..cakap cakap n cakap..pendek kata buang msa dgn berborak..tgk yg trlentok ats meja 2..2 tdo 2..!!bukannyer nak wat revision ker..aku pun sama gak..so skunk nie agak berdebar camana ar nk hdapi trial yg makin lama makin dekat nie..huhu..time dekat2 nak exam mulalah kedengaran 'lepas nie aku nak study molek ar..' tp biasalah..sembang berapi tp kluar asap..haha..

kata ke org mmg sedap..tp aku pun sama gak..msa nie aku tgh tdo n nth sape ntah snap gmbr aku..ceh..mybe deskmate aku nie..hish..tp xper..sometimes bile dh penat sgt aku trtdo gak..xpecially time prep ptg, time ckg xda..waktu prep mlm xrsa nak tdo sgt cz waktu 2 lah otak aku mmg ditakdirkan utk belajar..hehe..nway gmbr nie diambil lepas aku wat nota k..xcaya sudah..ni buktinyer..

lawa tak nota yg aku wat..?haha..tulisan aku cantek x..haha..begitu kemas n efektif skali..harap2 nota nie berguna utk aku msa SPM 6t..insyallah..hehe..nway ni subjek fizik ok..

bila waktu petang aka riadah,,org len sibuk duk men sukan tp aku ngan bez buddy aku nie g lepak2 kat belakang dewan..sambil mkn aiskrim..hehe..kami amat menyukai aiskrim..hehe..so klu sesape nak pikat kitorg belanja lah kami aiskrim n big apple..hehe..
*
gmbr kami brsama big apple tiada kerana big apple xda dijual di kay tee..



mkn aiskrim lagi..lagi n lagi..nak lagi ais krim..!!

bila waktu mlm menjelma n perut minta diisi..hah..inilah hidangan yg paling lazat skali slain dr KFC..haha..slalunyer stok maggi nie mmg wajib ada dlm locker mkanan msing2..klu maggi dh habis, senang jer..mintak je ngan org len..xpun beli ngan org yg jual maggi nie..RM1 sebungkus dh ckup utk memenuhi perut..opss..bukan perut tp usus..yg pnjgnyer 100 cm lbh..ngee.. ~

tgk..dlm msa 15 mnit jer..inilah hasilnyer..seblum n selepas..haha..tp kdg2 sebngkus 2 xckup..so aku mengaku kdg2 da gak certain kwn2 aku trmsuk ngan aku skali mkn lebh dr sbngkus..haha..nama budak 2 trpksa disecretkan..hehe..

itulah dier..serba sedkit cerita psal life aku kat SESTER..setiap hari yg berlalu pasti da kenangan manis n pahit yg boleh dikenangkan..kat sini aku be;lajar apa erti brdikari, persahabatan, setia, tikam belakang, keluarga, kasih sayang, kesempitan hidup, gelak ketawa, senyuman, lelaki, perempuan, tangisan..sume elemen2 pasti da dlm khidupan aku..aku suke sgt tinggal kat sini..psst..tp klu ckg bg bwk hp g asrama lg suke..haha..

wlaupun slalunyer kwn2 aku n aku sendri byk men dlm kelas, pura2 sakit nak g klinik tp sbnrnyer nak g Mydin or Giant or even KFC, ponteng prep, bwk hp g asrama scara sembunyi, x g smbhyang jemaah kat surau, tdo dlm kelas msa ckg mengajar, lewat antar tugasan or even kapel sesama sendri..tp cayalah..kitorang dtg skul semata2 utk mengejar..


You May Also Like

6 comments