Alhamdulillah, I'm Officially Graduated In Diploma In Public Admin!

by - Tuesday, May 21, 2013

Assalamualaikum


Its just a short update je lah nie :) Sebab sebenarnya I'm in the middle of busy with assignments, tests and lots of kerja-kerja yang tak bersiap lagi tapiiiiiiiiii aku nak update jugak sebab aku nak bagitau yang


I'M OFFICIALLY GRADUATED IN DIPLOMA IN PUBLIC ADMINISTRATION!

pregraduation picture :) hehe


Alhamdulilah. Sekarang ni aku adalah pemegang rasmi bagi Diploma. Sebelum ni tak rasmi sebab tak ada official transkrip HAHA :D So sekarang dah ada :) Kepada mana-mana company nak hire aku bekerja, boleh saje kita runding :) I bet you wont disappointed hiring me work with your company HAHA :D



FYI, kitorang konvo dekat Dungun tau, bukan di Shah Alam. So bayangkan lah ~ dapat balik Dungun kejappp pun rasa macam happy sangat-sangat sebab dapat jumpa kawan-kawan semua selepas hampir setengah tahun kottt tak jumpa! Lepas tu banyaklah benda-benda yang kitorang buat :)


Even though aku dekat Dungun dala 3 hari 2 malam je tapi asyik ada bendaaaaaaaa je nak buat. Tak pernah nak duduk diam! Memang tak melekat dalam bilik langsung! HAHA :D Balik lewat malam, lepas tu ingat terus tidur ker? Memang tak lah sebab aku dengan girlfriends aku akan berjaga dan berpot pet pot pet macam hape haha :D Dah la tidur lewat, bangun pulak awal sebab nak kejar masa hee :)



So konvo dah habis dah. Dah jumpa kawan-kawan, dah tak pergi kelas. Dah balik Dungun, dah makan nasi goreng ayam Mama Corner, dah lepak Gadung. Apa lagi? Moh lerrr kita teruskan kehidupan kita seperti biasa :)

hai :) hihi

p/s : Insyallah, ada masa nanti aku akan update pasal perjalanan aku ke Dungun yang penuh dengan gelak ketawa sampaikan sakit tekak dan suaraku telah menjadi seperti Awieee (serak lah bro)

 

You May Also Like

9 comments