Promo #Raya2017 di IG Begkite

by - Sunday, May 28, 2017

Assalamualaikum wbt


Just a quick update okay?


Sesiapa yang nak dapatkan clucthes atau bag yang boleh tulis nama sendiri -- boleh terus jenguk ke IG @begkite okay? Sebab kualiti beg yang tinggi, senang di pakai dan mudah dibersihkan (guna tisu basah dan lap-lap pun okay?) dan sangat-sangat sesuai kalau nak dijadikan hadiah untuk yang tersayang :)


Serius -- you gais kena p singgah ke IG @begkite untuk tengok dengan lebih lanjut pasal collection bags yang aku jual ni :)

3D Perspec Clucth -- PinkGold

3D Perspex Clutch - BlackGold

3D Perspex Clucth -- WhiteGold


3D Perspex Clutches ni memang famous di kalangan bakal pengantin yang nak berkahwin sebab diorang banyak nak jadikan barang hantaran diorang. 


Oh ya, aku lupa nak bagitau. Yang istimewanya bag-bag yang aku jual ni adalah -- korang boleh customize bag-bag korang ni dengan letak nama korang! Wow! Memang konfemlah lebih bermakna sebab yelah ~ dah nama korang sendiri yang ada di bag tu kan? :)



Totes Bag, Clutches dan Mini Pouch :)

Limited Edition of Totes Bag

One of my customers dengan perspex clucth beliau.
Thank you so much Shiera! :D

Other designs for 3D Perspex Clutches

Angle Mini Tote - bersaiz mini yang didatangkan dengan tali panjang :)

Perspex Clutch

Perspex Clutch 

Designs yang lain untuk Perspex Clutch

Eh designs yang lain jugak! :D

Baiklah ~ sempena Hari Raya ni, order akan dibukak sampai 8 June 2017 sahajaaaaaa! Sebab nak make sure semua bag-bag dapat di hantar dan diposkan ke rumah anda before Hari Raya ni. So apa lagi, lekas-lekas lah order! Masih tak terlambat lagi nak submit order ni! :D


Whatsapp 019-9799117
Dannnnnnnnnnnnnn sempena Hari Raya ni jugak, aku akan buat promotion #Raya2017! :D Wowowowoowwo! Siapa yang tak suka promo kan?! Hahahah I know it! :D


Promotionnya adalah -- setiap pembelian mana-mana bag dari IG @begkite, anda akan dapat Free Postage to SM dan RM 5 to SS! :D Oh myyyyyyyyy ~ Yes yes! 

Yes yes!
So apa tunggu lagi! :D Cepat-cepat whatsapp 019-9799117 untuk order okay? Kalau sesiapa yang order after 8th June, bag anda akan di hantar selepas Hari Rayaaaa so bear with it okay! :D


Kalau nak tengok other designs lagi, boleh jenguk-jenguk di IG @begkite okay? muah xoxo



Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / begkite
Twitter : @mysaranewrie


You May Also Like

0 comments