Combo Price Bougas Beauty

by - Thursday, March 21, 2019

Saya nak buat promo price Bougas Beauty ni!

Produk Bougas Beauty

Yeay yeay yeay!

Ambui semua kelihatan berjoget ye dekat situ sebab dah seronok nak tahu harga diskaun Bougas Beauty ni hahha

Ya betul tu! Ramai whatsapp saya tanya "Kak Mai! Kak Mai! Ada tak promotion untuk Bougas Beauty ni?"

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]

Ada jugak yang si lelaki pun duk whatsapp "Bougas Beauty tak ada diskaun ke you?" Okay sila baca dengan nada surau abang-abang ye hahaha

Curlass kau haha

Eh tapi sebelum tu nak tanya, korang tahu tak apa kebaikkan pasal Bougas Beauty Serum dan kelebihan Face Scrub Bougas ni? 

Tak tahu!

Ish ish ish ~ nah boleh rujuk dekat gambar di bawah ini ye

KEBAIKKAN BOUGAS BEAUTY SERUM 
KELEBIHAN BOUGAS BEAUTY SERUM

KEBAIKKAN FACE SCRUB BOUGAS

KELEBIHAN FACE SCRUB BOUGAS


Okay dah baca? Hihihi

Dah!

Untuk pengetahuan semua, harga Bougas Beauty Serum adalah RM 75 dan harga Face Scrub Bougas adalah RM 49 sahaja. Harga ini tidak termasuk postage tau?

Harga pasaran produk Bougas Beauty

So total RM 75 + RM RM 49 + postage RM 8 = RM 132

TETAPI
TETAPI
TETAPI

Sebagai tanda kasih sayang saya pada anda semua, saya nak bagi combo price dekat awak awak awak yang membaca ini!

Caranya macam mana?

Just bagi je code "Bougas Mysara" semasa awak berwhatsapp dengan saya dan awak layak untuk dapatkan combo price Bougas Beauty Serum dan Face Scrub Bougas

Err takkan tu je awak?

Eh eh sapaaa cakap? Bukan sahaja awak akan dapat combo price ni, malah awak akan dapat 

  • Free Gifts
  • Free Consultation & 
  • Free Kasih Sayang
HAHAHHA okay yang last tu invisible tapi of course I will treat you the best that I can do :) Dont worry, nak tanya 100 soalan jam 2 pagi pun saya akan sanggup layan :)


.
.
.




Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments