It's okay to not be okay

by - Sunday, September 29, 2019

Assalamualaikum wbt

Hi.

Its been ages jugak ye aku dah lama tak menulis di sini, busy sikit lah dengan kerja-kerja di office, kerja-kerja Bougas Beauty dan macam-macam hal related to my families :)

Penat?

Of course tapi bila kadang-kadang tu penat tu tak pernah terfikir pun. Sebab yelah, sebab dah busy ke sana sini; nak arrange itu ini so macam tak sempat nak fikir penat

Bila balik rumah, duduk dan baring baru rasa macam ya Allah sakitnya belakang badan hahahaha Dah macam orang tua kan? tapi yeah usia pun dah meningkat dah

Last few days aku ada otp dengan kawan baik aku. We did agreed on something which is "its better to have small circle but top notch quality" Thats explains a lot my dear friends

Bila dah makin besar kan, kau akan tahu siapa kawan kau, siapa lawan kau. Orang yang paling rapat dengan kau kadang-kadang boleh tikam kau dari belakang tanpa kau sedar. Rasa dikhianati tu ya Allah, sabar je lah 

Tapi orang yang jauh dari kau, orang yang tak pernah kau sangka akan ke depan mungkin boleh jadi orang yang sangat membantu kau ketika kau perlukan. Who knows right? 

Last few days jugak, aku macam down. Bukan down yang down but I just feel "I want to go away for awhile, take rest for myself" then I did whatsapp my bestfriend

Surprisingly, she also did feel the same thing. Macam tahu-tahu je kan? 

Punyalah rasa sedih dan down, bila dengar voice note dia pun aku dah menangis hahah Ni menangis yang menitik terkena tudung tau? Dahsyat tak dahsyat air mataku tu hahahha

Banyak dah benda berlaku, banyak dah perang yang berlaku dalam kotak fikiran aku dan It makes me realized that its okay to feel sad, to cry cause that's normal. We are just human being that have feelings, have something that we need to release

Aku selalu bayangkan yang kita ni macam botol air. Ada time kita macam okay jeeee nak terima air tu masuk tapi ada certain tahap, air tu akan melimpah sebab dah penuh ;

same goes to our feelings kan?

So if you want to cry, just cry

But do come back stronger after that :)

Abang, bomestay dah full ke?




Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments