Monday Blues

by - Monday, October 04, 2021

Assalamualaikum wbt

Dont mind me

Today aku rasa macam agak lost, ada sikit rasa tak enak datang dalam diri dan aku pun bawa diri je lah. Lepas drop off parcel dan aku terus beli some kind like dessert to make me entertain 

Actually nak beli ice cream tapi tak ada pulak, so jadi lah benda ni pun

Bukan yang ini ya, ini gambar throwback



While eating that dessert, I cried

I dont know why Im crying but just I want to cause I know atleast benda tu akan buat aku rasa lega. So nangis jelah 

Bnayak benda berlaku, banyak benda yang aku simpan dalam tapi tak terluah je. Boleh nak nak bercerita tapi end up akan rasa macam useless so simpan je

But after that, I feel okay a bit. Insha Allah I will be fine. Adalah tu Allah nak bagi, hehhehe

p/s : I cant wait for something good to be happen soon tapi tak tahulah macam mana but please doakan aku ya? :)

pss : atau aku jadi macam ni sebab Monday Blues? lol

 
Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments