Welcoming 2024

by - Sunday, January 07, 2024

Assalamualaikum wbt


Boleh tengok tak bila last time aku update? 

Wow dah bertahun dah aku tak update! Hahah dengen adanya IG, Twitter, Tiktok pulak sekarang ni, kau rasa memang aku ada masa nak hadap laptop and menulis ke? Hahahha

Well - im just doing fine, Alhamdulillah. Of course ada ups and downs since my last entry tapi kalau aku nak tulis everything, rasanya memang takkan cukup satu entry ni. Cukuplah hanya ada pembukaan yang ini sahaja okay? 

Well -- aku boleh rasaka aku nak buat business lain. Its not about doing business now is not good but I think I want to JV other business, doing something that I have time sebab sekarang aku dah bekerja hihih

Ye, aku dah bekerja dah Alhamdulillah. Rezeki sangat sebab yelah aku kan ada career break masa PKP, then masa tu rezeki lah, aku dapat masuk bekerja dan kehidupan aku makin better sejak dari situ, Alhamdulillah 

Okay now kenapa tetiba aku update blog ni? 

Cause I need to rant. I need to let out dan sebab aku tengah stress ni hadap Power BI sebab aku nak kena come out dengan something pasal data, my work related lah 

I love data but its nice to have a personal guru for that. Wow

Ada ke sudi jadi cikgu untuk ajar Power BI? Hahha

On the other side, kita tengok bila pulak next update aku hehehe
 

You May Also Like

0 comments