Looking Forward

by - Saturday, February 10, 2024

 I need to change my blog template

Okay banyak kenangan yang lama dekat blog ni. Aku duk tengok-tengok, banyak sangat. Ada benda best, ada benda tak best. Ada manis, ada pahit. 

But Alhamdulillah, overall is okay. Im okay.

Cuma yelah---

Bila dah meningkat usia ni kan, kau macam dah sedar ada benda yang kau kena lepaskan. Ada benda yang pernah kau miliki tapi bukan untuk selamanya. Ada benda kau kena pandang ke depan dan hadap je lah

Itulah motto aku sekarang. Layan je lah, malas nak cakap banyak

Compare aku dengan dulu, aku rasa sama je tapi Im feeling better nowdays. 

Banyak benda aku nak ceritakan tapiiiii macam malas je. But I know I must write something. 

Boleh bagi idea tak nak tulis apa?

And boleh bagi idea tak nak edit blog template ni? Banyak features baru sampaikan aku dah tak tahu nak edit macam mana heheh


You May Also Like

0 comments