Emotional Hormone Thinggy

by - Sunday, April 21, 2024

 Aku tak tahu kenapa entry blog aku hilang, esp yang latest ni dia tak nak keluar

Ah biarlah --- yang penting aku nak menaip

Ya Allah, harini aku rasa moody sangat. Entahlah tak tahu sebab apa. Well--- hmm, actually aku tahu sebab apa tapi mengada kan? 

Biarlah, aku ni dah tahap usia lantaklah apa jadi, jadilah. Tapi kalau something happened, yang buat aku sedih, aku sedih yang teramat sangat. Masa tu, rasa nak nangis je tapi takboleh. 

End up, perasaan tu jadi bottle up dalam hati. Tu yang asyik nak marah, sebab rasa macam tak lepas. Sakit tahu tak

Pernah rasa

Apa yang korang buat kalau di situasi aku? Aku penat. Dah pendam banyak tahun dah. Aku dibesarkan dengan cara macam ni kot? I dont know

Sometimes aku rasa nak lari je jejauh. Sekejap pun jadilah, sebab rasa macam patah hati sangat. Yup, thats the correct words

Patah hati.

Sedih. Tak tahu nak cakap macam mana. Nak meluahkan dekat manusia, manusia lain pun ada masalah sendiri. Siapa je yang sudi? 

Nak meluahkan dengan Dia? Dah sudah. Nangis banyak kali dah, tapi rasa macam tak puas

Allahukabar. Banyak sangat ke dosa aku ni sampai begini teruk sekali aku rasa? Apa yang perlu aku buat ya?

Allahuakabr, astagfirullahalazim. Beratnya ujian rasa yang Dia berikan ni tapi aku tahu Dia tahu aku mampu nak hadap

Tapi harini, haih - just another day with emotional hormone thinggy


You May Also Like

0 comments