Welcome Back Mysara Newrie

by - Saturday, March 16, 2024

 Hi 

I just spend about half an hour je nak edit template blog ni so here it is :) Suka tak? 

Bertahun sangat dah aku abaikan blog aku ni. Diam je terus. Tak ada masa terluang sangat nak menaip and plus sekarang dah ada social media kan, so banyak sharing dekat situ je

But then aku realized --- social media tu semua hanyalah sekejap dan pendek je. Dekat blog ni lain, rasa macam diary sebab keluar dari hasil hati kau sendiri, apa yang kau rasa

Thats why aku sayang dengan blog aku ni. Dekat sini lah banyak simpan cerita masa zaman aku belajar dulu, zaman putus cinta (hik hok!), zaman jiwang-jiwang dulu --- bayangkan, since aku Form 5 aku menulis ni dan sampai sekarang, hehe memori sangatt

So entahlah, tetiba je aku rasa macam aku nak menulis, nak bercerita. 

Memula aku try nak gunakan tulis tangan, ala journal tu tapi lenguh tangan pulak. Kita pulak jenis penuh perasaan bila menulis hahahaha so macam banyak benda nak menulis. Menulis journal tu sekejap je bertahan

Then cuba beralih dengan menulis di social media. Ah benda ni macam tak selesa. I dont know how to put that into words, but yup -- no, its feels different

So dalam duk mencari peluang, teringat balik dekat blog awal tahun ni. Kesian sangat dekat dia, terabai kan? 

Long story short --- maka hasillah entry aku yang korang baca ni hehehe

Lepas tu takboleh tidur, maka editlah itu ini template blog ni. Aku memang decide nak blog yang kelihatan simple je, malas aku nak edit beria sangat. Nak clean dan tenang, nak orang baca pun senang

Faktor usia ke? Haha

Apa-apa pun, welcome back mysaranewrie :) youve been so strong all this years and now, you are back again and Im sure, with now, with the age you are now ---- im sure there's a lot you can share, you can learn from others and perhaps, you can fill in something inside your heart

Tak usah khuatir dengan apa yang akan berlaku kerana semuanya adalah kerja Dia, bukan kita :)

You May Also Like

0 comments