wHo am I..??

by - Monday, January 26, 2009

Aku cuba untuk menjadi TABAH & CEKAL..Aku berjaya..!!Namun setiap kali perkara2 & msalah yg timbul menyebabkan aku LEMAh & PTUS ASA. Aku cuba menempuhinya tanpa linangan air mata namun aku hanyalah seorng manusia yg TETAP & MASIH mempunyai perasaan utk menangis jika perkara menyedihkan berlaku..Kalaulah keadaan masih berterusan macm ni, sampai bila kah hidup aku akan berendam air mata & sampai bila fikiran aku akn memikirkan hal2 yg sama berulang kali..?? Biarkan aku menangis.. Mungkin dgn menangis aku boleh mengurangkan sedikit kesedihan dlm hati aku ini..




Masalah yg kerap melanda dlm hidup aku, of course lah.. FAMILY..!! Aku tak sangka drama2 yg kerap aku tgk kat tv betul2 trjd kat dlm FAMILY aku.. Agak menyedihkan.. Tp aku still maintain happy je.. That's why people say I am happy go lucky but deep inside my heart, I crying all the way, searching 4 happiness..


Aku juga KESUNYIAN, KESEPIAAN & KESEORANGAN. I used 2 be have BOYFRIEND..!! Yup..!! But then we BROKE UP. Its all may FAULT..!! Kalau tak aku berani cakap yg sampai sekrang pun aku dan dier akan still bersama cz kitorng KAPEL since FORM 1 lagi.. Secepat itu ye utk kapel..?? Cinta itu BUTA..!!


Tapi dlam keadaan yg sentiasa mendesak aku utk terus memikirkan semua ini, aku BERSYUKUR kerana aku dikelilingi kwn2 yg boleh disifatkan sbg PENEMAN hidup aku. Aku betol2 ENJOY dgn kehadiran dorang XPECIALLY utk thn nie.. Thn nie aku harap sgt prshabtan yg trjalin xkan ptus cam 2 jer cz aku sygkan prshabatan yg mula mekar nie.. Bg aku xda apa yg BOLEH memisahkan persahabatan kecuali MAUT..!!






p/S : kepada budak2 SESTER, sorry byk2 cz aku xda byk sgt gmbr korang dlm laptop aku nie hah..hehe..sorry..COMING SOON..!! I will upload our pixx 2gether k.. Hope u ol dont mind..!!

PEACE..!!


You May Also Like

1 comments