am I ready yet..??

by - Saturday, April 18, 2009

xtaw knp aku cam rajin je nak care psal blog aku nie.hihi..slama nie cam mls ajer..juz update gitu2 jer..tp dh len pulak skunk nie..hihi..whatever.. ~ huh.. ~

exam exam exam..!!exam dh nak dekat..aku suke sgt exam..cz xpyh blajar,,i mean xpyh blajar ngan ckg..juz study sendri2..then msa exam ar aku leh cek setakat mana kemampuan aku..setakat mana kefahaman aku..hihihi..

tp yg satu je yg aku xbrape nak berkenan...klu nak exam mesti ar kena study kan..??aku ok je klu bab2 nak study nie..cuma mybe sikap aku yg malas tahap karma menyebabkan aku cam boring sket ar bile time study nie..hurm.. ~ aku xmau gagal exam..so i must push myself 2 study more harder n more smarter..kuikuikui..


nothing much 2 say..aku amik SPM 09..so a little bit scare, sad, happy..everything comes to one..why..??


SCARE>>xtaw ar nak ckp camana..but 4 sure ar sesape yg nak amik exam mesti da feeling camni kan..??haha..sape yg xda 2 mmg aku tabik spring ar..

SAD>>this is my last year 2 be high school student..hurm.. ~ aku rsa cam baru semalam je aku msuk Drjah 1..msa 2 mama antar aku kat skul rendah aku..hihi..ngan rambut yg bertocang 2 aku jln beriringan ngan mama n ayh aku g dftr msa drjh 1..wua..!!i really miss that time..!!but then i realize that time had moved very fast..n i cant repeat it..pe yg aku leh wat ialah memandang jauh ke hadapan n hadapi sume dugaan n cabaran dgn ati yg tabah n cekal..amin.. ~


HAPPY>>xpyh ar nak ckp..IM FREE from the school rules..!!xpyh ar nak pki bju sek ag..tpkan aku rsa klu nak wat reunion batch aku 6t aku nak suh dorang pki bj sek..bru leh imbau kenangan2 manis msa skul..haha..lambat ag cik mysara oii..!!lagi 10 thn baru ar ko leh wat..n aku leh dptkan lesen memandu..!!aku ni dh ckup 17..kirenyer sweet 7teen ar..hihi..just tggu msa je nak g sekolah memandu..hah..??sekolah ag..??hurm.. ~

whatever it is..aku akan try sedaya upaya aku supaya aku dpt achieve impian n cita2 aku..insyallah..dgn berkat usaha, doa n tawakkal aku..aku taw Allah swt 2 Maha Adil n Maha Mendengar rintihan hamba2nye..so aku akan terus bersujud kepadanyer..memohon keberkatan hidop n kemaafan dariNya..Insyallah..
Till then,,i stop here..sat ag dh nak msuk hostel dh..hurm.. ~ kan best klu hostel leh bwk hp..haha..!!6t pening lak ustaz awang nak uruskan psal kes2 curi hp lak..kes curi duet ari 2 pun xsolve ag..hihi..nway esok lusa n tulat [19 20 21 April] da exam setara..soalan ckg yg wat..tp aku xsentuh pun buku untk study..2 ar..sibok ngat nak update blog nie..hish..nway wish me luck 4 my exam..!! daaa... ~

You May Also Like

0 comments