kesibukkan melanda...

by - Friday, May 01, 2009

..xtaw ar nak tulis per..pening kepala tahap dewa nie..bengang..!!wua..dah ar tekak nie asyik nak batuk2 jer..rsa cam brdarah pun da gak..tp mlas ar nak g klinik..sbb tgh bengang ngan sumone nie..!!!hish..pening2..

Ok..dlm mggu trdekat nie aku akan menjadi buzy thap dewa..sbb mid year dh nak dekat..!!study xstart ag..bru start sket2..tp nth ar..exam bru2 nie cam teruk yg teramat2 sgt..mana taknyer..xstudy pun..pkat jwb mana yg trlintas dlm otak jer..juz tawakkal je ar..haih..
mid year dh nak dekat..plus nagn tryer ag..plus..ngan spm ag..wlaupun sume exam dh nak dekat tetapi aktiviti sekolah tetap dijalankan..xberhenti2..penat aku..

Ok r..7 8 9 hb nie da pertandingan kawad kaki pringkat daerah..hurm.. ~ formasi ke 4 aku xtaw ag cz aku blik mggu nie,,blk kes emergency..huhu..then 7 hb nie gak da Hari Kecemerlangan aka HK kat skul aku..kena wat prsembahan kawad..lepas 2 9hb nie sampai 11hb nie da ekpedisi berkayak ke pulau kapas..kelab kembara yg anjurkan..tp aku xjoin pun..sbb aku tgh berdebor ngan midyear aku pulak..mana dan nak study..lepas 2 3hb sampai 8hb certain of da form5 students will go 2 Langkawi cz da kem Biro Tata Negara aka BTN..pengawas n prs yg x g thn lepas terpilih..tp aku xleh g cz aku tersekat ngan pertandingan kawad pulak..haih..tp xper..cz mybe bulan 6 utk 2nd trip aku leh g kot..haha...penih confidentnyer aku berkata2..hihi..
hurm.. ~ nak ckp psal pe ag erk..??aku pun xtaw..haha..

ok ar..aku chow lu..6t klu da pape ag, aku akan up date kan blog aku nie..tp yg pasti jurang msa utk aku meng 'up date' blog ni jauh..hihi..bese budak asrama kan..haha..ok ar..chow lu..

p/s: wish me gud luck for my marching competition..may god bless us..

You May Also Like

0 comments