Ubat Kekecewaan dengan Mengedit Blog

by - Saturday, September 05, 2015

Assalamualaikum


Aku tak tahu kenapa tapi aku rasa sangat penat sekarang nie. Hmm sebenarnya rasa kecewa sebab tengok Hitman : Agent 47 sebab action dia macam kurengggggggggggggggggg sangat! Orang baru macam nak wah wah wah! sekali eh eh dah habis. Tak cukup tau tak? Idea dan gaya dia dah memang superbijakkkk, something that I would think tapii tu lah, baru macam nak tunggu lagi, macam eii dah habis ke? 


Geram pun ada tapi redha je lah -.- Baik tengok Mission Impossible : Rouge Nation tue. Puas hati sampaikan dua kali aku tengok dekat wayang in a less than a week. Lantak korang nak cakap apa tapi aku rasa cerita Mission Impossible tu memang best. Sebab aku membesar dengan cerita tue sejak dari sekolah rendah, okay? So jangan kutuk cerita childhood aku tue


Sebab tu aku suka tengok cerita-cerita macam tue. Ala ala spy gituu, spy yang tak logik pun ada hahaha :)


BTW just nak bagitau, aku dah tukar header. Gambar di amik oleh one of my bestfriend, using her camera masa raya baru baru ni :)


Okay tu je sebenarnya. 


SIAPA NAK MUKA GLOWING, FOLLOW IG @SERUMFORYOU.
Aku tak private ig shop aku nie :) 


 

You May Also Like

0 comments