Erlandea Glow Sukinker. Kenapa ejaannya salah?!

by - Monday, August 22, 2016

Assalamualaikum wbt


Ehem hai. Sebenarnya saya nak hebohkan pasal apa yang saya guna dekat muka saya ni hhahahahha


Sekarang ni aku duk guna Erlandea Glow Sukinker. Kenapa ejaaaaaaa skincare macam tue? Salah eja ke? Eh tak adalahhh ~ Memang kitorang nak eja macam nie, memang saje sajeee hahhaha

Masa COD baru-baru nie hihihih
Okay now, Setelah kejayaan yang memberangsangkan dengan penjualan Miracle MH Serum, kami satu team telahhhhhhh decide untuk expandkan lagi business kami. Wah ayat kauu ~ curlas! Hahahaha


Kitorang decide nak buat cleanser dan foundation sekali. Setelah berbulan-bulan lamanyaa dengan Kak Massy, founder Erlandea berhempas pulas dengan penghasilan Erlande dalam keadaan dia yang tengah mengandung, finallyyyyyyyyyyyy  ~ keluar pun Erlandea! Yeayy Alhamdulillah, berkat baby Kak Massy kot ~ hihihi

Founder Erlandea, Kak Massy 
So dalam set Erlandea nie, ada 3 items yang korang akan dapat. Meh sini aku nak ceritakan satu persatu hihii

Erla Glow Cleanser
Erla Glow Cleanser ni adalah pencuci muka. Ianya ada 24k emas dan protein serum. So konfem laaa boleh rawat masalah utama kulit korang. Aku dah gunaaa tauu pencuci muka nie. So far, kulit muka aku jadi lembutt laa compare dengan before this hihi


Oh ya, meh aku share TIGA SEBAB KENAPA KORANG KENA GUNA ERLA GLOW CLEANSER!


  • Ianya sangat-sangatlah wangi! Serius tak tipuu. Dah cuci muka pun, still ada lagi bau wangi dia tue hahaha
  • Tekstur nya cream memang akan menjimatkan korang! Sebab guna sikit pun dah okay
  • Tahan lama
  • Ada kelulusan KKM cuma NOT num tak dapat lagi katanye, tengah dalam proses :)


Nahh, tekstur Cleanser kami :)

So apa lagi? Meh laa follow IG saya @serumforyou hihihi

BB Supra Landea Glow Foundation

Yang ni pulak item ke dua kamiii iaitu foundation! Mula-mula aku pakai, aku macam kurengggg sikit sebab ianya macam terlalu cerah dengan kulit muka aku. Lepas tu macam baru sedar, ya Allah patutlah cerah semacam! Dah pakai banyak! Hahahahha :D


So aku pun pakai sikit sikit dan sapuuu je kasi rata dekat muka. Perghhhhhh ~ memang terbaik lah weyh! Sebab memang tak berminyak langsung, tekstur dia macam cream pekat macam tue. Lepas tu dia akan bagi effect ala-ala glowing macam tuee

Gambar semalam hihihi
Tak sure muka berminyak atau efek glowing ni hahhaha
sebab keluar dari pagi sampai malam

Dan of courselah foundation kann mampu tutup semua parut jerawat, jeragat dan cela dekat muka kannn. So memang nampak flawless terus muka kita lepas guna foundation ni hihi


So apa lagi? Meh order dengan sayaaa dekat IG @serumforyou


Dan items yang ketiga adalaaaaaaaaa, of course lah Miracle MH Serum :D

Ghania atau nama lama Miracle MH Serum


Sebenarnyaa, dekat post post entryy aku yang sebelum ni pun aku dah memang pernah ceritakannnn pasal serum nie. Nama lamaaa, Miracle MH Serum. Tapi nama baru after kita dah rebranding bertukar jadi Ghania Bio Serum gituuu ~ heheheh tapi serumnyaa sama je uolss!


Ghania Bio serum ni ada dua jenis ; iaitu Erganiz dan Clarez. Nak tahu fungsi dia apa? Nah boleh rujuk dekat gambar bawah nie okay. Eh eh aku edit sendiri okayyyyyyyyyy gambar ni hahahaha So tolonglah baca, barulah aku rasa macam dihargai sikit hehhehe


Fungsi Clarez serum
Khas untuk kulit muka berjerawat, berparut

Fungsi Erganiz serum
Khas untuk kulit normal

Aku sebenarnyaaaaaaaaa dah pakai kedua-dua jenis serum ni dah lama. Alhamdulillah memang okay dan paling best, tahan lama okay! Walaupun botol kecik je, tapi mampu bertahan sampai dua minggu kott ~ so kalau beli satu kotak, memang jimat sampai 4 bulan lebih sebab satu kotak ada 10 botol


Eh eh ~ tak percaya kee aku guna Miracle MH Serum nie? Nahhh ~ aku tunjukkan buktinyaa DI SINI. Korang boleh baca testimoni aku sendiri yang guna serum nie #sayajualsayapakai HAHAHAHHA


Serius weyh kalau korang ada kulit kusam, tak glowing dan tak bermaya ; boleh cuba pakai serum yang aku jual nie. Aku pernah pakai dan nampak kesan dia. Dan kawan-kawan aku yang pernah beli dengan aku pun bagi feedback yang positif. Alhamdulillah :) Even kawan-kawan aku pun ada yang perasan dengan keadaan kulit muka aku ni hahahhaa 


To be honest, aku pernah tak pakai serum ni sebab busyy sangat dengan study dan research aku masa tue. Tidur makan semua dah tunggang langgang termasuklah dengan rutin kecantikkan (OMG, rutin kecantikkkan?! Seriously mysara, macam kelakar je ayat nie hahahhah) . So masa tue, kulit aku jadi macam tak sihat, tak bermaya je. Lepas je guna balik serum ni, ambuiiii  ~ terus boost up level confident tau! Hahahhaha


testimoni dariii team kami sendiri :)

testimoni dari team kami sendiri :) kan dah cakap
#sayajualsayapakai ihihi


TAWARAN HEBAT!
TAWARAN HEBAT!
TAWARAN HEBAT!
TAWARAN HEBAT!
TAWARAN HEBAT!
TAWARAN HEBAT!
TAWARAN HEBAT!
TAWARAN HEBAT!


Sempena dengan kemerdakaan dan jugak sebagai harga pengenalan kamii, kitorang ada buat promotion okayy ~ Normal price untuk semua items ni adalah RM 140 tapiiiiiiiiiiii kitorang decide nak jual lagi murah! Oh myyy!



Nah khas untuk korangg! :D

Yasssssssss! Memang terbaik offer yang kitorang bagi nie. Aku takkan bertanggungjawab laa kalau tetiba stok tak ada sebab stok sangat limited! Sebab tengah tunggu dari HQ lagi kann ~ so haruslah kena order cepat cepat dengan aku! :D


Macam mana? Korang boleh usha dekat IG aku @serumforyou atau boleh whatsapp direct terus dekat aku di talian 019-9799117


Korang akan dapat 5 botol Ghania Bio serum, Erla Glow Cleanser dan BB Supra Glow, flyers dan jugakk traveling bag! Cepat weyh order ! :D Takut aku nanti tak menang tangan pulakk nak layan hahahaha


Err yang ni pun rasa macam nak pengsan dah hahaha

Jumpa dekat whatsapp atau IG aku nanti ye! Saya tunggu awak semuaaa :D



Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments