Kerja & Kahwin Kawan-Kawan

by - Sunday, April 02, 2017

Assalamualaikum wbt


Well hello semua orang! Alamak, macam dah lama je tulis dekat blog nie kann!? Hahah actually mana adalahh ~ aku masih okay dan Alhamdulillah masih sihat cuma there's a few times Ive got flu. maybe sebab cuaca kot masa tue

Miss me?

Okay malas nak cakap banyak cuma nak update pasal diri sendiri. Kalau pasal kerja, well Alhamdulillah so far so good :) I'm so enjoy doing my work right now. Banyak benda yang aku belajar dan ianya sangat-sangatlah berbeza dengan apa yang aku belajar di UITM dulu. Hmm harap-harap ada rezeki aku dekat sini atau rezeki di tempat lain yang lebih baik, Insha Allah

Meeting meeting kkekeke

Organizing 50th Anniversary Dinner wowowoow!

Bila dah kerja, baru rasa nikmat tibanya hari Jumaat haahhahha

Kalau pasal love life -- ehemm! Amboi amboiii ~ mata tu yang bulat semacam dah kenapa? Hahahahhahah okaylah ~ theres nothing too much to talk about my love life, yet! Sebab belum tiba masa atau belum sampai calonnya? Cis, soalan nak laser jeee -.-

This is my 'love' right now -- doing business!
Shop this clutches at IG @begkite okay! :D

Well ~ lately Ive been busy with attending my friend's wedding je :) Boleh dikatakan almost every weekend ada je benda yang aku nak buat dan salah satunya untuk datang ke majlis perkahwinan kawan-kawan. TBH im so happy sebab finally, diorang dah jumpa jodoh diorang, dah halal hubungannya. So aku doakan rumah tangga korang kekal sampai ke akhir hayat, Insha Allah :)

Wedding pertama -- Alia dan Omar

TBH, wedding dialah yang paling aku rasa memang aku kena datang!
Alhamdulillah, nasib baik dapat datang :)

When the bride loves you more hihihi HAHAHHA

Wedding kedua -- Hamidin & Iffah

Tahniah Midin dan Iffah :D

Dan majlis perkahwinan selalu menjadi platform terbaik untuk jumpa balik dengan
kawan-kawan semasa kau belajar dulu :)
Dan mereka juga :)

Wedding ketiga -- Athina (Mok) & Amir

Tahniah Mok dan Amir. Masa belajar dulu, Mok selalu bawak aku p makan hahahh
Seronok dapat jumpa balik dengan diorang semua nie..


Sebab perangai masing-masing masih tak berubah! HAHAHAHHA

Wedding seterunsya? Insha Allah kalau tak ada aral melintang, akan sampailah mysaranewrie ke majlis perkahwinan anda :)


So thats it! So far, semuanya okay :) Doakan aku untuk setiap langkah selepas ini, dalam mencari kerja, mencari suami, mencari cinta, mencari cinta Allah swt, mencari sinar bahagia dan ketenangan -- hahahhaha


 Facebook : Mysara Newrie

Instagram : mysaranewrie / begkite
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments