Sales Bougas Beauty sempena #BougasTurns2

by - Wednesday, July 24, 2019

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah! Sekarang ni tengah ada sales #BougasTurns2 sempena Bougas Beauty sudah 2 tahun di pasaran! Alhamdulillah

Kalau korang tengok episod #Meletop dekat Astro Ria yang dipengacarakan oleh Neelofa dan Nabil, ada dijemput khas Elfira Loy untuk tanyakan rahsia kecantikkan beliau. Yelah, sekarang kan dia tengah mengandung, so memang sesuai sangat guna produk Bougas Beauty sebab ianya selamat, halal dan lulus KKM! :D

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]

Nah ini ada video dari Meletop semalam, hihi



Yes, ibu mengandung pun boleh guna tauu Bougas Beauty ini! Hihi

Eh eh bukan itu yang saya nak sharekan!

Saya sebenarnya nak sharekan pasal sales Bougas Beauty! #BougasTurns2

Apa sales tu?

Nah boleh rujuk dekat gambar bawah ini, ada dua pakej tau korang boleh grab ; Pakej A dan Pakej B

Pakej A
Pakej B


Memang sangat beruntung untuk awak grab sales Bougas Beauty ni sebab HQ memang jarang sangat buat sales. So bila dah buat ni, apa lagi, lekas lekas lah grab! Pakat dengan adik, akak, abang, ayah mak, kawan-kawan, suami isteri untuk gunakan Bougas Beauty hihi

Saya tunggu ye whatsapp dari awak semua! :D



.
.




Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments