Bougas Beauty Masuk Buletin Utama?

by - Wednesday, September 23, 2020

Assalamualaikum wbt
Mesti korang dah tahu kan yang produk Bougas Beauty dah keluar dekat Buletin Utama TV3 baru-baru ni? Pada 4 September 2020 jam 2080

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]

Wanita Bougas katanya hahahhaha


Hahaha mestilah aku ingat! Aku tunggu depan TV yaa! Setia sungguh aku duk tunggu sebab aku nak tengok dan rekod! Hahahah

Kebetulan masa Bougas Beauty masuk Buletin Utama ni, aku ada rehearsal wedding adik aku pada esok harinya. Aku balik rumah kejap, tunggu depan TV sampai terlelap mata tapi lepas je pembaca berita tu cakap "Bougas Beauty" aku terus zap zap zap bangun! Hahhahahahha

Ada yang tak sempat nak tengok ya? Nah! Boleh play dekat video di bawah ni :)





Bougas Press Conference diadakan pada 2 September 2020 haritu bersempena dengan ingin memperkenalkan duta Bougas Beauty yang baru iaitu Amira Othman, Tasha Mansahar dan Wany Hasrita. Aku tak sempat nak selfie dengan diorang tapi masa aku jumpa diorang face to face, ya Allah cantik weh diorang. Aku macam terkesima sekejap! Hahahha


Duta Bougas Beauty ; Amira Othman, Wany Hasrita dan Tasha Mansahar


Aku bersama dengan founder Bougas, Puan Erni

Aku bersama founder team BBSSuperstar, Kak Fiera 

Bersama Dilla hehehe

With my circle, Dila dan Fify


Alhamdulillah, sangat best dapat jumpa semua kawan-kawan dari team Bougas Beuaty dari seluruh Malaysia! Sangat havoc dan makanan sumpah sedap! Hahah

Alhamdulillah, syukur kepadaMu Ya Allah sebab kurniakan aku dengan mereka yang baik dan peluang business dengan mereka

Okay siapa yang nak jadi sebahagian dari Bougas Beauty? Meh join team Bangsawan Bougas dengan whatsapp je dekat saya sekarang! Hihi






Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments