Bila Kulit Muka dan Rumah Bersih, Barulah Suami Sayang Terlebih-Lebih! #BougasBelanja

by - Sunday, September 27, 2020

Assalamualaikum wbt

#BougasBelanja kini kembali! Weh bestnya sebab team HQ Bougas tengah buat contest sekarang ni, alaaa macam lucky draw tu!

BougasBelanja


Senang je nak menang ni!

Korang cuma perlu dapatkan Bougas Beauty dari saya (WHATSAPP SAYA SEKARANG DENGAN TEKAN LINK INI), tak kisahlah nak dapatkan Bougas Serum ke, Bougas Scrub ke, Bougas Moisturizer ke, Bougas Cleanser ke, mana-mana pun boleh!

Lepas tu, dapat ke kotak Bougas Beauty tu, korang WAJIB Scan QR code. Haaa kalau perasan dekat luar kotak Bougas kami, memang ada QR code. Tu maknanyaa korang dapatkan barang Bougas yang sah dan halal dari pihak HQ

Cara nak scan tu akan saya ajar nanti selepas awak terima barang dari poslaju. Senang je kan?

Masa scan tu, korang kena login dan isi details yang diperlukan. Lepas tu duduk goyang kaki, tunggu nama korang dicabut oleh pihak HQ untuk menang hadiah!

Alamak hadiah apa ni? Haaa menarik tauu!

Tempat pertama akan menang vacuum dari Dyson yang harganya adalah RM 2,800. Macam mana vacuum Dyson tu? Tengok video dekat bawah ni tauu!



Hadiah untuk tempat kedua pulak adalah hair dryer, yang pun dari Dyson jugak! Memang meletop lah weh hahah Dan yang paling best, selebriti terkenal, si cantik manis Neelofa pun gunakan hair dryer Dyson ni. Tak percaya? Cuba tengok video dekat bawah ni 


Dan hadiah ketiga pulak adalah wang tunai sebanyak RM 500 untuk 3 orang pemenang. Korang jangan salah faham tau? Seorang dapat RM 500 untuk 3 orang, haaa macam tu. Bukannya RM 500 kena bahagikan dengan 3 orang hahahah Kan dah pening dah kan hihi

Weh best gila Bougas Beauty punya hadiah kali ni! Haritu menang duit cash, lepas tu memang iphone. Ni menang Dyson pulak! Memang rugi weh kalau tak dapat ni sebab benda yang boleh dapat percuma, buat apa nak belanja sampai RM 2,000 semata-mata vacuum? 

Better korang dapatkan Bougas Beauty, dapat hadiah free (insha Allah!). Barulah kulit muka bersih, rumah pun bersih, eh suami pun akan sayang terlebih-lebih!

Nak tengok feedback saya sendiri pakai Bougas Beauty? Meh tekan SINI

Ini pula kompilasi feedback dari pengguna-pengguna Bougas Beauty yang sempat aku kumpulkan hehehhe







Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments