Tag 2 Juta & Award Filem :)

Sunday, May 09, 2010


Salam. Aku kena jugak buat entry ini sebab aku tak nak hampakan tuan yang bagi award dan tag kat aku. Hehe. Dan kedua-dua orang yang bagi tag dan award ini ialah lelaki. Hehe :))


Tag 2 juta dari Saudara Joe Jaws :D

  1. Macam biasa la, cakap sapa yang baik hati hantar tag ni
Tag ini telah diberikan dari Saudara Joe Jaws ! Haha ;DDD
Bro, award yang kau bagi tu, aku dah buat dah. Hehe. Boleh refer kat sini :)

2. Tag kan kat kawankawan korang yang semestinya akan layan berangan bersama-sama korang (nak tag kat 2 juta kawan pon tak pe)
Fyra. Tak sanggup aku nak tag 2 juta orang. =.="

4. Apa agaknya angan-angan korang tu? Korang berangan nak buat ape dengan duit ni
Hehe. Aku dengan Fyra tak ada lah cakap pasal duit-duit ini tapi kitorang selalu tertanya-tanya, siapakah die husband kitorang, dia tengah buat, kita kenal ke dia masa sekolah dulu. Haha ;DD Kadang-kadang rasa macam kelakar jer ~ =.="


5. Cuba korang cakap macam mane kita nak dapat duit banyak macam ni kat dunia reality
Masuk pertandingan Who Wants To Be A Millionaire



Award dari Saudara Eddy. Alah ~ Yang menang contest yang aku buat tue. Haha ;DDD




Sejujurnyalah kan ~ Aku rasa ini adalah award paling cantik pernah aku dapat ! Haha. Betul ! Aku tak tipu punyer. Haha. Sebab award ini bergerak-gerak dan yang paling menarik perhatian aku ialah maksud di sebalik award tue. Hehe

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
Jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. Ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.


Amacam? Rasa teruja tak? Haha ;DDD Sebab tu aku cakap ini adalah award yang paling cantik dan bermakna bagi aku. Siap ada maksud tersirat lagi. Hehe. Rasa terharu pun ada. Haha ;DDD

Eddy cakap bolehlah nak bagi award ini kat sape-sape yang nak tapi aku tak nak bagi. Sebab apa? Kalau boleh aku tak nak orang lain pun ada award sama dengan aku. Aku nak simpan award ini sorang-sorang. Muahahaha ;DDDD

You Might Also Like

3 comments