post khas kpd budak2 tahun 1992

by - Friday, July 17, 2009

ok..skrg nie semua org..I mean budak2 SPM tgh busy nak buat persediaan 4 trial yg maybe dlm 20 hari lagi..i guess..aku pun macam 2 jugak ok..hoho..agk stress ar gak..especially dengan +m3 cz aku tak pernah pun lulus +m3 sejak thn lepas lagi..huhu..rasa macam nak nangis pun ada jugak..but at the same time aku rasa macam bersemangat2 nak belajar +m3..hoho..mls nak pikir..juz tumpukan perhatian kpd study anda..!!


aku dah mula kumpul buku2 latihan yg mrupakan koleksi2 kertas sebenar SPM..tp yg tak best nyer klu beli sahaja tapi tak buat no point gak kan..??hurm..tak boleh jadi nie..kena rajin2 kan diri lah nmpknyer..huhu..
aku tak tahu nak cakap ape lagi..dari aku membebel tak tentu hala baik aku pen off je..hehe..
oh yer..for your information, dlm 4 minggu berterusan nie aku n budak2 batch aku yg len da Kem Ops Gemilang..so..hurm.. ~ mybe agk penat ar..+ tak cukup tido lagi kan..hoho..tapi tak kisah ar..demi SPM..

so di kesempatan nie aku nak mintak maaf dgn kwn2 aku dekat blog nie..ye ar..kot2 da tersalah ckap sampai ada yg terasa hati ker kan..?aku mana tahu..so kalau ada 2, sudi2 lah maafkan saya yer..!!hehe..
dan di kesempatan ini juga, saya berjanji akan belajar bersunguh2..tak mau dah main2 dlm kelas,,tak mau dah tido dalam kelas,,nak aktifkan diri dengan membuat latihan2 tak kisah subjek apa pun..tp +m3 lebih menjadi keutamaan..

tapi dgn ikrar yang saya buat ini tak bermakna yg saya akan menjadi pelajar nerd ok..??hehe..n one more..sape ckp menjadi pelajar sekolah adalah satu perkara yg membosankan..??salah..!!tanggapan anda salah sama sekali..!!kehidupan di sekolah (especially di asrama lah) adalah satu pengalaman yg paling berharga dan tak semua akan melalui perkara ini..

p/s>>xleh tgk Nur Kasih..!!wua..!!

You May Also Like

2 comments