update di sekolah

by - Saturday, July 25, 2009

Ok..trial SPM memang dah dekat giler..aku rasa macam berpusing2 + berputar2 + penat + tak cukup tido + giler = pergi mati lagi bagus daa.. ~ haha..nway aku rasa macam best gak at the same time coz at least tiap2 ari aku ada something yang b0leh buat iaitu..study study n study..

sekarang nie tiap2 ari da kelas..tak waktu petang, waktu malam..tak waktu malam, waktu petang..kalau da free time jer aku akan bergegas mencari buku latihan* yang boleh aku buat..kadang2 aku rasa aku telah bertukar 100% dan menjadi seorang pelajar yang nerd..huhu.. *koleksi kertas peperiksaan sebenar SPM terbitan Cerdik..pergi cari kat kedai k..hehe..

Aku just post blog nie kat cc sekolah jer..Maybe dalam masa 5 minggu akan datang ni aku tak boleh nak balik rumah sebab aku start Trial dari 5 Ogos sampai 18 Ogos tak silap aku..so agak busy lah jugak..kalau aku tak post cerita baru 2 harap maaf lah k..sedang sibuk mencari buku..

Aku pun tak tahu nak cakap apa lagi..sebenarnya aku tgh takut gak dengan trial aku yg dh nak dekat nie..tp walau bagaimanapun aku akan mencuba yg terbaik untuk banggakan mak bapak aku..sayang mama n ayah..!!

Aku dah tetapkan dan rancang masa depan aku selepas dengar ceramah ari 2..dan mak ayah aku pun macam galakkan dan bagi sokongan untuk aku capai cita2 aku itu..cita2 apa..?? satu hari nanti aku akan bagitahu kat blog nie..sekarang ni aku tak yakin lagi..tapi aku harap sangat2 yang Allah swt akan perkenankan doa aku nie..Insyallah..

You May Also Like

0 comments