latest about me

by - Thursday, October 01, 2009

Salam. Saya masih berada di sekolah lagi. Maknanye sekarang nie tengah guna CC sekolah lah..hehe..
SPM pown makin dekat. So cikgu2 semua telah membuat satu jadual bagi menggantikan jadual kelas yg lama iaitu Kelas Anjal SPM [lebih kurang macam 2 ar..] Bayangkan belajar satu2 subjek 2 lebih dari satu jam. Oklah, anggap macam ini ok. 1 masa dikira 40 minit untuk setiap subjek yang diperuntukkan. Semua kelas Form 5 macam 2 dan kelas aku pown tak terkecuali jugak. Add Math 6 masa dalam seminggu. Yang lain2 aku tak kira lagi. Tapi untuk satu hari 2 for semua subjek semuanya dalam lebih 2 masa. Bio 3 masa, Fiz 3 masa, Chem 3 masa, BI 3 masa, BM 3 masa *bla bla bla.. ~
Memang ar tahap kesabaran 2 macam tak boleh ditahan2 lagi tapi bila fikir2 SPM pada 18 November nie, semuanya sanggup diharungi.
Hari ni [Khamis, 1 Oct 09 bersamaan bufday my mum] semua budak2 Form 5 pergi Kem Rehat Minda di Hutan Lipur Sekayu. Memang best giler pergi sana. Dapat jugaklah mengendurkan urat2 otak yang dah semakin tegang nie. Hehe. Lepas 2 bakar ayam & ikan, makan ramai2, mandi manda di air terjun, amik gambar puas2 hati. Opss..pasal gambar 2 nanti aku tunjuk kat korang semua tapi lambat sikit ar. Tunggu ar nanti bila aku balik rumah ok. Hehe.
Semalam [Rabu, 30 Sept 09] seharian tak belajar tapi semua orang kat sekolah nie, melaram habis-habisan. Sebab apa..?? Sebab ada majlis 3 dalam 1. Majlis Perpisahan Ustaz Awang [GPK HEM aka bapak angkat kitorang semua] Jamua Hari Raya 2009 & Penggambaran Mentor Mentee untuk majalah sekolah. Memang best giler expecially masa Aspura Form4 buat persembahan.
Banyak kan aktiviti minggu nie. And of course there were lots of pixx taken! But again, tak boleh di displaykan pada waktu ini kerana CC kat sekolah nie lambat sikit. Nanti2 lah aku upload kan bagi korang semua tengok. Hehe.
Aku rasa 2 je lah yang mampu aku ceritakan. Nanti kalau ada apa2 aku akan cerita lagi. Hehe. Jaga diri korang baik2 taw..!

You May Also Like

3 comments