by - Sunday, October 18, 2009

Salam. Maybe ini adalah post terakhir aku sepanjang aku duduk kat rumah minggu ini. As usual, buke sekolah nie kenalah struggle 4 SPM kan..?? Kurang lagi sebulan lagi. Cuak jugak lah kot2 tak leh nak catch up semua tapi Insyallah aku akan try yang da best supaya dapat banggakan semua orang di sekeliling aku especially mak bapak aku lah kan? sapa lagi..boyfren mana da lagi..haha..


Buke sekolah ini aku da 4 jamuan yang perlu aku hadiri. 4 jamuan..??!! Haha. Yup! Dan kesemuanya jamuan2 2 saling dekat2 sahaja maknanya tiap2 malam lah aku akan berdangdut dan berdisko. Haha. Mana adalah. Gurau jer. Maybe 4 malam2 2 aku akan tidur dalam keadaan perut yang mengenyangkan. Walaupun jamuan2 2 just diadakan di dewan sekolah je [huh!] tapi aku rasa itu adalah lebih bermakna dari terpaksa menghadiri jamuan2 di luar sekolah. 4 jamuan itu adalah Jamuan Badar [tak tahu nak pakai baju apa, baju kurung?] Jamuan Rumah [digalakkan pakai seluar sebab malam 2 da game untuk kitorang. Tema warna merah hitam putih] Aspuri Nite [tak sabar2 nak tggu jamuan ini sebab tema die adalah masqurade, alah yang pakai topeng2 2] dan akhir sekali Jamuan Malam Perdana [jamuan penutup lah kiranya. Semua cikgu akan datang dan kite akan tahu rumah mana yang akan menang]

So aku rasa 2 je lah perkembangan pasal diri aku. Oh ya! Lepas nie aku akan jarang2 je lah update blog ye sebab dah duduk kat asrama dan terpaksa pulak mengaktifkan diri ini dengan belajar belajar dan belajar. Tak pe. Demi SPM aku sangggup! Haha. Kalau da internet kat sekolah pown aku tak boleh nak update jugak sebab lambat.

Ok lah kawan2. Saya pergi dulu k. Doakan kejayaan saya dalam SPM supaya masa akan datang 6t saya akan lampirkan slip keputusan exam saya. Hehe. Insyaallah. 9A+..!! Ko tunggulah aku kejap nanti. Aku akan dapatkan ko dan akan aku kurung ko dalam almari aku supaya ko tak kan pergi mana2. Haha.

Toddles!



You May Also Like

2 comments