tak ada tajuk

Monday, December 28, 2009

Salam. Pada waktu2 yg macam ni aku rsa lebih baek aku on9 jer dari tdo. Haha. Pe punyer manusia lah. Akibat tak ckup tdo, aku telah mengalami sindrom ala-ala demam. Haha. Macam mana 2? Act aku rasa lemah giler2, kepala pening tp badan tak panas pown. Lepas makan dan tdo, aku rasa segar balik. Haha. Bukan H1N1 ok. Haih, sisih 44 malaikat


Tadi belek2 lah gmbr2 masa kat sekolah dulu. Rasa rindu giler suasana kat sekolah. Rasa nak balik semula dan ulang semula semua 2. Haih, belum sebulan lagik tinggalkan sekolah, dah rindu. Junior2 aku yg laen semuanya sibuk dengan persiapan nak balik ke sekolah. 2 pown ada yg tak nak balik. Att-10-shen!! Sesape yg tak nak masuk asrama lagi, Kak Mai sanggup ganti tempat anda!



Hari ni dah 28hb. Aku rasa sedih sgt2 bila memikirkan yg aku akan balik ke Semenanjung 30hb nie. Oh tidakk! Aku tak sanggup. Aku rasa seronok sgt dengan keadaan sekarang ini. Ya Allah, aku pohon kepada Mu, janganlah Kau menjarakkan 4 keping hati hamba Mu ini. Sesungguhnya hamba-hamba Mu ini memerlukan antara satu sama lain *tetiba rsa nak nangis



sampai kat sini dulu lah ~ laen kali da cerita, aku update lagi

>> dont let me fall _ Lenka <<

You Might Also Like

0 comments