Yeahh ! Aku Tak Gembira Pun!

Tuesday, March 08, 2011





Aku cuba untuk happy dan gelak gelak dengan kawan-kawan aku tapi entahhh. Aku rasa feelingless sangat-sangat. Aku ingatkan ini adalah sindrom-perypery or penyakitbosan or apaapa je lah kan? Tapi TOTALLY BUKAN!


Aku rasa aku perlu buat something dengan diri aku. Contohnya pergi menghiburkan diri keee, pergi maen muzik ker, pergi mandi pantai yang bergelora ke, speeding car ker. Eh, when was the last time I drove a car? Heh ~ Masa Chinese New Year hari tu. Bapak lamaaa -.-


Yeahh ~ Selepas berborak-borak dengan Pekjah, Angie dan Faiz, aku rasa aku perlu buat something atau pergi kemana-mana untuk mencari kembali semangat aku yang hilang. Yeah ~ Aku nak jadi macam dulu balik !!


Maka dengan itu, aku akan pergi ke Putrajaya, ikut Pekjah dan Angie pada Jumaat ini kerana ada Pertandingan Debat or Pidato. Im not sure what kind of pertandingan tapi atleast aku boleh keluar berjalan-jalan jauh sekejap dari semua ini :)




TAPI



Sabtu ini ada ceramah tentang Perlembagaan Malaysia dan Pemerintahan dari Prof Dr Abdul Aziz Bari di UiTM Dungun. Menurut kawan aku, die ini telah menjadi lecturer undang-undang selama lebih 20 tahun dan merupakan pensyarah undang-undang yang paling top di Malaysia.


Dan kelas aku diWAJIBkan untuk pergi ceramah ini sebab lepas ceramah, kami semua kena discuss pasal topik ini di i-Learn UiTM.


OMAIGOD!
OMAIGOD!
OMAIGOD!
>.<




Dua dua aku nak pergi. Putrajaya memanggil, Prof Dr Abdul Aziz Bari menanti





Dah tu, mana satu aku nak pergi ni weyh?!


You Might Also Like

6 comments