Perlukan Bantuan Anda. Boleh Kan?

by - Sunday, June 13, 2010



Salam. Aku sebenarnya dalam proses nak tukar-tukar sikit keadaan dalam blog aku ini. Hehe :D Al maklumlah ~ Interntet kat kampung lajuuuuu sebab pakai streamyx. Kat Sabah guna broadband ajerr ~ :D

Aku nak tanya korang satu soalan ini. Hehe :P Sebab tiap kali tiba masa nak edit blog, niat aku terbantut sebab dalam otak aku terfikir soalan-soalan macam ini,
  • Ok tak kalau aku buat ini?
  • Penting ke widget ini untuk blog aku?
  • Agak-agak berat tak blog aku lepas buat ini?
  • Rasa-rasanya memudahkan orang lain tak?

Seeeeeeeeee? Betapa aku take care nya kat korang semua. Sebab aku tak nak kehilangan korang semua. Korang yang buat blog aku hidup :) Korang yang buat blog aku sentiasa ada trafik :) Hehe :D

Makaaaaanya aku nak korang TOLONG jawab soalan-soalan bawah ini boleh tak? Plisss plisss plisss ~ :D Boleh kan kan kan?

  • Adakah ianya bagus kalau aku buat komen di bawah entry? Maknaya bukan pakai pop up window macam selama ini aku guna?
  • Adakah ianya memudahkan korang kalau aku sediakan tab menu di bahagian atas blog aku ini?
  • Adakah wajar untuk aku letak kan label dalam blog aku ini?
  • Korang rasa blog aku lambat download tak?
  • Ada apa-apa perkara di blog aku ini menyusahkan korang tak?


Aku bukannya apa. Kalau boleh aku tak nak menyusahkan korang semua. Bagi aku biar kita susah asalkan orang lain senang :) Sebab itu aku nak mintak pendapat korang pasal hal ini. Boleh kan? :D

You May Also Like

36 comments