Short Simple Update :)

by - Friday, December 28, 2012

Assalamualaikum


Yeayyyyyyyyyyyy ~ akhirnya dapat jugak aku online guna lappy! HAHA :D Oh sukenya!


Act aku busy dalam a few weeks ago sebab macam-macam hal lah ~ yang menyebabkan masa aku untuk berada depan lappy macam kurang. Okay sekarang macam dah kekok nak menaip dekat lappy sebab dah selalu online guna HP je -__-


Aku boleh je update blog aku pakai HP tapi hello? Update blog guna HP dengan keyboard yang kecik tue? No way man ~ HAHA :D Better guna lappy lagi untuk kepuasan yang maksima! Fuh ayat! :D


Okay okay ~ Later will update okay? Aku tak tahu cerita mana satu yang patut aku cerita dulu HAHA :D Tapi yang pasti aku kena habiskan cerita aku holiday baru-baru ni dengan main game 30 Things tu


Tetiba rasa menyesal main game tue HAHA :D


Adios amigos!


p/s : mungkin aku dah jarang nak update blog lepas nie. Mungkin :O Sebab aku dah terbiasa untuk update benda yang simpe dan ringkas di Instagram! HAHA :D Sebab tu kalau sesiapa perasan, aku punya caption dekat Insta semuanyaa panjang lebor nak mampus sebab semuanya aku curahkan dekat situ HAHA :D So do follow me if you want and its up to me to approve or not HAHA :D


Instagram aku? Tu tu ~ ada dekat sidebar sebelah kanan korang tue :)


Happy weekends everybody! :)

 

You May Also Like

0 comments