Out for a while

by - Wednesday, December 05, 2012

Salam semua. Ni 1st time aku update blog guna handphone. Hehe btw aku nak mintak maaf banyak-banyak sangat sebab dah lama tak update blog.

Ni semua sebab broadband aku tak boleh connect dengan lappy aku. Aku pun tak tahu apa masalah dia. Lepas tu bila dah boleh connect, lappy aku pulak yang oveheating. Fuh memang dugaan betul lah

Lately ni pulak ada je manusia manusia yang duk maki maki aku. Aish panas hati jugak tapi aku bawak bersabar je lah. Dah mulut orang, mana boleh tutup. So lantoklah dia nak maki and kutuk aku pun.

So di saat ini, aku nak bawak diri. Puih ayatttt! Haha. Tak adalah. Sebenarnya aku nak pergi bercuti nie. Ke mana? Haha nantilah aku bagitau :)

Okay korang. Take care. Jaga diri. Jangan nakal nakal. To haters, keep on 'maki'ing and 'kutuk'ing aku. Lantoklah. Aku malas nak layan. Makin dilayan, makin menjadi jadi mereka nie

You May Also Like

2 comments