by - Monday, August 03, 2009

assalamualaikum..haha...maaf..dekat2 nak exam nie kena jadi budak baik sikit..hehe..saya mengupdate blog nie di cc sekolah yer..hehe..agak lembab nak mampus tapi tak pe lah..melepaskan kerinduan pada blog nie..hehe..
anyway saya (ceh..guna bahasa skema lak pulak..) nak bagitahu yang saya akan menhadapi exam Trial SBP SPM pada 5 Ogos sampai 18 Ogos nie..then 20 Ogos saya balik rumah dan bercuti selama seminggu lebih sebelum exam Trial JPN pada 1 September ni..banyak kali exam tak pening ke kepala otak awak..??
just nak bagitahu 2 jer..so maybe blog nie akan tak di update selama beberapa minggu cz cc di sekolah ni pun akan ditutup supaya budak2 Form 5 sekolah saya akan menumpukan pada exam Trial nie 100%..
oklah..nak bagitahu itu aje..till then..saya berhenti di sini dulu ok..
wish me luck..!!

You May Also Like

0 comments