mood : sedih sangat2..!! ='(

Thursday, August 27, 2009

aku tak tahu ape yg tak kena dengan aku sekarang nie. Tadi masa sembahyang terawih aku rasa sebak giler2..menahan perasaan untuk tidak menangis. Aku tak mau mama tau yang aku sedang menangis. Oh tidak..!!
Aku tahan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tahan..
.
.
.
.
.
.
.
dan tahan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tapi tak dapat..
akhirnya aku menangis juga..
tapi sekejap jer..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku tahu kenapa aku jadi emo semacam mlm ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lusa dah nak masuk hostel..
thats mean ..
bak kata roomate aku..
"sudah terang lagi bersuluh"
yang aku akan meninggalkan rumah dan mama..
walaupun mama tinggal dengan nenek aku dan ada org gaji
tapi tak sama dengan ditemani oleh anak2 dier..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sebelum sembahyang isyak
aku ckp dengan mama,,
"mama, lusa kena masuk asrama dah..tak bestlah.."
"tak pe Sara..yang penting belajar..lagi berapa bulan lagi kan..??"
.
.
.
.
T_T
.
.
.
.
.
.
tapi aku tahu mama sedih..
yelah, rumah 2 yg selalu bising dengan anak2 dier tiap2 hari..
tiba2 akan jadi senyap pada hari Sabtu ini..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ayah pulak jauhhhhhhhhhh dengan mama..
nun di seberang sana..
ayah pun asyik sibuk jer..
tinggallah mama sorang2..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sara janji mama
lepas nie Insyallah Sara takkan tinggalkan mama lagi..
~ T_T ~
.
.
.
.
.
.
.
.
lepas nie mama kena buke puasa sorang2..
lepas nie mama kena pergi sembahyang terawih sorang2.
lepas nie mama kena sahur sorang2..
lepas nie mama kena pergi Bazaar Ramadhan sorang2..
lepas nie mama kena tido sorang2..
lepas nie mama kena tengok tv sorang2..
semuanya sorang2..
.
.
.
.
.
.
.
kesian kat mama..
T_T
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...sedang menangis..
...siapa sanggup teman saya..??

You Might Also Like

3 comments