1st Day Class in Second Semester :)

by - Monday, January 03, 2011



Salam yeahhhhhh !


Hari ini adalah 1st day kelas ! Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ Aku tak tahu nak cakap apa tapi yang pasti badan aku ni sangat-sangat letih dan memerlukan rehat yang secukupnya. Haha ;D


Tapi yang pasti sem ni memaksa aku untuk tidur awal pada malam hari kerana jadual kelas aku semuanya bermula pada awal pagi iaitu pukul 8 pagi -.- Aku tak taw lah macam mana nak bangun awal pagi nanti. Haha ;D


Semester kedua ini menuntut aku untuk belajar lagi 6 subjek iaitu Microeconimcs, Preparatory Course for MUET, Islamic Thought & Civiliation, Government & Politics, Introduction to Financial Account & Reporting dan Principles of Public Administration. Aku sebenarnya takut dengan Akaun dan Eko sebab aku memang tak ada basic akaun.


Tapi yang bestnya, aku dapat roomate dengan rakan sekelas aku dan kebetulan pulak classmate aku semuanya satu level dengan aku. Ketika aku tengah menaip entry ini, hampir kesemua classmate aku tengah duk berkumpul dekat bilik aku sebab bilik aku memang strategik sikit. Muahahah :D


Hari ini pula adalah hari pertama kelas bagi sem kali ini. Ak tak tahu kenapa tapi aku kerap tertanya-tanya mampukah aku survive untuk sem 2 nie? Aku nak berjaya dalam pada sem 2 kali ini. Aku tak nak main-main dan buat last minute study -.-


Apa lagi yang patut aku tulis?


Oh ya !

AKU NAK TIDUR !

Babaiii !


p/s : Ya Allah Ya Tuhanku, Kau berikan lah kesihatan yang baik kepada aku. Aminn

You May Also Like

2 comments