Pulangkan Miss Fisha Kami !

by - Tuesday, January 25, 2011



Salam. Permulaan hari ini berjalan dengan agak baik walaupun penat -.-


Dan mari kita tekan butang forward cepat-cepat sebab aku bukan nak cerita tu sebenarnya. Aku ada lagi cerita hot nak cerita nie



MISS FISHA IS NOT GOING TEACH US ANYMORE !



Demmm ! Kenapa jadi macam tu weyh?! Ya Allah tolonglahhhh ~ Bila aku dapat tahu, sumpah aku rasa macam nak pergi pujuk die terus supaya teruskan mengajar kelas aku dan kelas A.


Ni semuanya disebabkan insiden minggu lepas lah sampai kes ni macam dah merebak sekitar UiTM Dungun nie. Hailohhh ~ Sedihnya bila Miss Fisha dah tak ajar kelas aku lagi -.-


Miss Fisha ni ajar kelas aku dari sem lepas lagi, Introduction to Political Science, PAD 120. Dan sem ni dia masih mengajar kelas aku untuk subjek Introduction to Public Administration, PAD 190. Dua-dua subjek ni merupakan core subject bagi kos aku nie, Diploma in Public Admin


Ok fine. Miss Fisha ni memang garang dan tegas orangnya. Carrymarks kitorang untuk sem lepas pun semuanya rendah-rendah tapi masa final, die akan tolong kita. Betul weyhh ! Lepas tu die mengajar memang best dan akan buat kita faham


Dengan Miss Fisha jugak, die mengajar kita macam mana nak berusaha dan belajar dengan bersungguh-sungguh untuk dapatkan markah tinggi. Dan nota-nota die sem lepas, memang berguna sangat-sangat dan lengkap dan aku masih simpan lagi sebab aku sayang dengan nota-nota tue


Dan sekarang ini, disebabkan minggu lepas punya kes, hari ini merupakan kelas terakhir Miss Fisha dengan kitorang semua. Sumpah sedih weyhh ! Honestly, sem ini aku dah sayang dengan Miss Fisha. Dan sekarang? She gonna leaves us Y___Y



Oh Miss Fisha, tolonglah kembali kepada kami semula !

You May Also Like

4 comments