Minggu keempat di Shah Alam!

by - Saturday, March 30, 2013

Assalamualaikum


Hai kawan-kawan blogger semua :) Maafkan saya terlewattt mengupdate blog ini kerana err sebab macam malas sangat -.- Sebab aku penat lah ` Haih ~ penat tau takkk?! ARGHHh! *tarik tarik rambut sendiri*


Senang je nak tahu kalau aku ni tengah penat yang keterlaluan sangat. Kalau lepas Maghrib tu aku tertidur, haaa maknanya aku tengah penat lah tue. Lepas tu padan muka sendiri sebab pukul 2 3 pagi duk terkebil-kebil tak boleh tidur -.-


Minggu ini kalau nak cakap pasal study, aku macam nak ketuk kepala dekat dinding je -.- Sebab aku macam tak berapa nak faham sangat. Macam dalam skala 10 tue, aku faham dalam 7 macam tu je. Nampak tak? Asal tak dapat full marks weyh?! Tension aku


Dalam Business Law's class. Eh eh asal pipi aku macam tue? HAHA :D

Lepas tu, aku macam busy dengan meeting sebab aku ada kena handle dua event. Satu event ni aku risau sikit sebab aku jadi Timbalan Pengarah Projek tapi aku macam tak berapa nak tahu sangat. Bila boss aku suruh aku update, aku macam blurr blurr HAHA :D Bapok kejam weyh! Kenapa aku jadi macam nie? HAHA :D Nasib baik boss aku faham dengan situasi aku :)


Hmm ~ minggu ni aku rasa tak ada banyak cerita nak tulis sangat lah. Sebab semuanya macam okay dan aku lalui dengan happy :) Yup ~ most of my weekdays berlalu dengan keadaan aku senyum dan happy je. Alhamdulillah, terima kasih atas kurnianMu ini Ya Allah :) Semoga ianya berterusan, insyallah


Eh eh ~ minggu keempat di Shah Alam kan? Maknanya dah sebulan jugaklah aku di Shah Alam! :D Alhamdulillah, sebulan dah jadi budak Degree. HAHA :D So far so good lah :)


Actually, aku tak tahu nak update dan tulis apa. Cuma adalah beberapa keping gambar aku amik, untuk tatapan anda minggu ini :)

RINDUNYA DENGAN BORTAK BORTAK SAYA! :'O

Happy birthday Hamidin Abdul Jalil. Walaupun mulut kau laser, tapi laser kau tu hanya di mulut sahaja,
bukan di hati kan? HAHA :D 

Petang semalam :) 6 chicken chops please utk kami? HAHA :D 

Dah lah, malas nak tulis apa-apa dah. Macam tak ada mood -.- Papehal, add dekat Instagram je HAHA :D Dekat situ aku memang aktif


 

You May Also Like

4 comments