bengang..hish..

Friday, May 29, 2009

tak puas ati betol..!!
2 yg aku rsakan sejak 2 menjak nie..
ye ar..
ni sume psal budak claz aku n certain budak claz yg len..
bese ar..skunk nie kan sume hepy cz mid year exam dh hbis kan..
sama ar cam aku ngan kwn2 ku yg len..
tp bile time result kuar ar yg aku bengang thap dewa..
aku yg bertngkus lumus belajar supaya dpt A dlm exam..
org len senang2 je meniru..
apa..??
MENIRU..!!!!!!!!
"..cikgu saya tak puas ati..!!!!!!!!!!!"
klu dpt mrkah yg rendah dri aku
aku xkesah sgt..
tp yg HOT nye lah..
markah dorang lebh tggi dri aku..!!
haih..
ni yg bengang ni..
phtu thp kebengangan aku brtmbh2 pulak bile budak yg dpt mrkah tggi 2 berkata..
"..kira ok ar exm kali ni aku meningkat.."
KOROK KERING MU..!!
mu sedar tak yg mu 2 meniru..??!!
tak malu ke ckp cam2 depan org rmai..
aku taw ar die 2 meniru sbb
aku nmpk cebisan kertas yg da jwpan dari no 1 sampai no 50..
argh..!!
aku xtaw nak kata pe..
tawakkal je ar..
buke sek nie klu dorang ckp cam2 dpn aku
mmg aku xtragak2 nak lepas je pe yg aku trpendam nie..
hish..
sabar mai..sabar..
allah 2 Maha Adil..
satu ari 6t Allah akan tnjuk ar langit 2 rendah atau tggi..
msa 2 baru ko taw..
siap ar..
p/s:blog ni ditujukan KHAS utk budak2 SESTER..!!

You Might Also Like

0 comments