hidup ini umpama roda

by - Saturday, May 02, 2009

wah cam serius je tajuk blog aku kali nie kan..??ahakz..!!actually xda ar serius mana pun..haha..!!pape pun juz nak gtaw aku nie batuk + pening kepala + suhu bdn yg agak panas = DEMAM..??haha..biar benar sih...!!

Esok pg2 lagi [dlm kul 6.30 kot..hihi..] aku akan msuk asrama..aku nak msuk dh ptg td tp da hal2 yg berkaitan yg menyebabkan aku trpksa ar msuk pg esok..hurm.. ~ actually aku g Dungun..antar adik aku [skul sn dungun aka SESDU] pukul 6 ptg still da ag kat Dungun..camana aku nak balik..??huhu..

sepanjang aku blk umh kali nie..mcm2 hal trjd kat dlm family aku..hish..pening2..dh ar ngan keadaan aku yg xbraper nak sehat nie,,cmpur ngan msalah2 yg bleg thn berat gak ar..menyebabkan aku rsa cam 'ARGHHHHHH..!!!!!!!' kepalaku yg berserabut..

tp aku amik dr segi +ve ar..hidup kan..??kejap atas kejap bwh..ari nie aku happy..esok lusa aku nangis ker..??hurm.. ~ itulah yg dinamakan kehidupan..da sedh n da gembira..tipulah klu kata 'bahagia hingga ke akhir hayat' MMG TIPU..!! sbb 2 aku xsuke ending sesuatu cerita yg happy..aku suke ending cerita yg sedh kerana bg aku Allah tetap akan uji hambaNya dgn pelbagai dugaan n cabaran..

dan seperti biasa biala dh blk umh nie..jgn hrp ar aku nak buka buku,,study..haha..ye ar..duk ngadap lappy nie dr pagi hingga ke pagi keesokkannyer..hihi..mana ar mama xmrh..huhu..bilalah aku nak sedar dr kekhilafan nie..??berikan ar aku petunjuk..amin.. ~





ok..chow chin chow..!!
'kalau ada sumur di padang
boleh saya menumpang mandi
kalau ada umur yang panjang
boleh kita berjumpa lagi'

You May Also Like

0 comments