library>>giant>>kfc..!!

by - Saturday, May 30, 2009

sebelum 2 nak tnjuk sket..taraa..!!
*baju baru aku..lawa tak..??haha..!!jgn jeles..!!*
ecehceh..
g library ar knonyer..nak wat keje sek..
tup3..jupe ar ngan atien..then tggu sarah jap..

"..hish lambat betol ar minah nie.."
haha..then trus nek ats..buke lappy..
cari ar psal project work +m3 2..
nth pape nth..
"..jom makan kfc kat giant..!!"
ngan muka slambenyer aku pun ckp ar..
"..sorry ar,,aku xckup duet ar.."
haha..then sarah ngn bek ati nye..
"..xpe..mu guna duet aku lu..buke sek mu byr balik.."
haha..sukenyer aku..!!
then pergilah kami be3..
mkn3..then dorg balik..tp aku plak..
terkontang kanting seorang dri di giant..
mnunggu mama yg tgh servis kete..
psstt...esok nak g kuantan daa... ~
"..mama lmbat ag ker..??.."
"..tlg sabar.."
dush3x..!!
haih..
tggu punye tggu then mama sampai..
amik akim n g makan..
wuahaha..
sdap ar gak..
"..abg milo ais tabur satu.."
hihi..
then balik umh..
trus log in intrnet sampai ar skunk..
haha..

keje sek..??

xsiap2 ag..haha..

byk men n dgr lagu jer..
blurr.. ~
"..sara mu nak spm thn nie..!!sedar lah sket hoi..!!.."
dush3x..!!

You May Also Like

2 comments