Awokk Yang Menggembirakan Aku :D

by - Sunday, July 11, 2010

Salam. Haaaaaaaaaa ~ Aku dah balik UiTM Dungun Sabtu lepas dah. Hehe :D
Tapi mesti korang pelikkan sebab kenapa aku boleh update blog lagi. Hehe. Aku kat CC lah ~ Hehe :D
Petang semalam lepas je balik dari Kuala Terengganu, roomate aku ajak lepak kat pantai. Aku pergilah. Ingatkan kitorang je yang ada. Rupa-rupanya Awokk pun ada jugak ! Hehe :D Bapak bestlah duk bergelak ketawa dengan diorang semua. Hehe :D
Awokk? Awokk ini nama gelaran yang roomate aku bagi dekat kawan lelaki kitorang. Hakimi, Idlan dengan Faris. Diorang ini memang kelakar lah. Hailoh =.=" Tergelak sakan betul aku dengan roomate aku dekat tepi pantai semalam. Hehe :D
Lepas Maghrib keluar lagi. Keluar makan ramai-ramai dengan Awokk dengan budak Part 2 kat Gadung. Lepas makan, tengok bola pulak. Tapi bukan bola FIFA weh ! Selangor lawan Kelantan lah ~ Memang havoc giler kedai makan tue. Hehe :D
Gambar? Sorrylah bai ~ Gua tak upload lagi gambar-gambar tue. Gua tak taw pulak gua nak singgah kat CC nie. Hehe :D Later aku akan upload gambar-gambar kat tepi pantai :)
Nak lepak lagi dengan Awokk dan yang lain-lain. Hehe :D

You May Also Like

7 comments