1000 Followers

by - Thursday, December 09, 2010



Salam ~ Dah lama aku tak update blog. Line tenet slow lah. Sobs Y___Y


Tadi tengok tengok dekat dashboard, ada 5 comments. Ok fine. Aku approve dan tetiba mata aku tertangkap something. Rasa macam tak caya pun ada. Rasa happy tu tak usah kira lah ~ Memang dah happy sangat-sangat dah nie ^.^


Yeah ! 1000 followers !


Syukur alhamdulillah ~ Dah beribu jugak dah nie. Haha :D Happy doeeeeeeeeee :) Hehe :D Terima kasih ye kat korang yang follow blog aku nie. Terima kasih banyak-banyak


Bila dah beribu nie, aku kenalah makin kuat berusaha untuk membaguskan lagi blog aku nie. Heh? Ada ke ayat membaguskan tue? Haha :D


Timbul jugak perasaan takut dalam diri sebab bila dah ramai followers ni, mestilah korang mengharapkan yang terbaik dari aku kan? Erm ~ Takpe. Selagi hayat dikandung badan, aku akan cuba bagi yang terbaik untuk korang ! :D


Tapi aku rasa macam tak adil lah sebab korang follow blog aku tapi aku tak dapat nak update. Huhu. Korang kena lah faham, tenet aku ngok ngek sikit. Nak sign in blogger pun punyalah lambat, apatah lagi nak buka dashboard =.=


By the way

THANK YOU FOLLOWERS !
I LOVE YOU ALL !



Tengok? Sampai kurus aku sebab berhempas pulas nak usahakan blog aku nie. Muahahah :D


p/s ; Tengah bengang sebab results final tak keluar-keluar lagi sedangkan kawan-kawan aku ada yang dah dapat dah -.-


Kawan-kawan blogger, doakan aku dapat pointer 3.5 ke atas yer? :) Im sooooooooo hoping for that !

You May Also Like

13 comments