Final AFF Suzuki Cup 2010 - Malaysia atau Indonesia?

Wednesday, December 29, 2010



Malam ini,



VS




Siapa yang bakal menang?



Hoi janganlah tanya aku soalan tu sebab of courselah aku nak Malaysia menang !


GO MALAYSIA !
GO MALAYSIA !
GO MALAYSIA !


Lantak lah aku nak jugak menjerit kuat-kuat depan TV nanti, aku nak mencarut depan TV nanti, aku nak bising-bising depan TV nanti, aku nak kutuk-kutuk nanti, aku nak melompat sakan bila Malaysia dah menang nanti, insyallah ~



dan yang paling penting, aku nak guna lampu suluh untuk halakan kat TV nanti. Haha ;D Tak maenlah laser-laser ini. Apa kelas?! Haha :D



GO MALAYSIA !
GO MALAYSIA !
GO MALAYSIA !



p/s ; Orang gaji aku orang Indon. Berapi jugak lah bila aku dengar Indon akan menang malam nie -.-


p/ss : Eh untuk AFF Suzuki Cup 2010, Paul The Sotong ada ramalkan jugak ker? Wakakak :D

You Might Also Like

6 comments