Hari Raya Yang Bosan Tapi ~

by - Monday, September 13, 2010


Hari ini dah masuk Hari Raya Ke 4
Apa rasa aku?
Aku tak rasa apa-apa pun =.="

Duet raya?
Heh ~ Tak payah cakap
Ekonomi memang jatuh merundum tahun ini
dan dijangka akan terus jatuh dan jatuh pada tahun-tahun yang berikutnya T____T

Mood raya?
Langsung tak ada
Hanya terkebil-kebil depan TV
Tengok rancangan TV yang dah diulang beribu-ribu kali

Nak on9, line slow sangat-sangat,
Nak main mesej, no network coverage lah, emergency calls only lah ~ =.=
Camera HP tak boleh guna
Sound HP pulak memang dah pecah dah =.=

Tapiiiiiiiiiii ~
Aku dah berani bawak kereta dah ! Haha :D
Memang hebat kan? Bila buat pusingan U, aku main lepas je stereng tue :D
Sekarang pun dah berani bawak kereta laju-laju, dalam 70 km jer ~ :p

Maka, jom kita pergi beraya ramai-ramai ! Haha :D
Tapi ~ Lagi best kalau dia ada sekali dengan aku, pergi beraya :)
Hehe :D



You May Also Like

6 comments