Tolong ! Sekarang Saya Rasa . . .

by - Wednesday, September 22, 2010

OTAK BERSERABUT !
JIWA KACAU BILAU !


Sekarang ini aku tengah sibuk dengan banyak giler assignment, presentation, quiz, test dan yang paling penting sekali ialah Final Exam !



Dijangka minggu depan aku akan ada lebam bawah mata sebab tak cukup tidur, perut kembung sebab makan banyak sangat sebab terlalu tension, minyak cap kapak akan menjadi minyak wangi aku sebab pening kepala, botol air selalu dalam beg sebab haus, duit cepat habis sebab nak print segala macam benda yang kena print, badan akan jadi sejuk beku sebab selalu pergi library dan segalanya akan jadi luar biasa!!


DAH DAH DAH
Malas nak cakap banyak-banyak. Faham-faham lah sendiri yer :)



Ya Allah, berikanlah aku kekuatan menghadapi semua dugaan dan cabaran yang bakal aku hadapi selepas ini. Sesungguhnya aku hanyalah hambaMu yang lemah yang sentiasa mengharapkan petunjuk dariMu. Amin ~

You May Also Like

1 comments